Biznesowa platforma Workplace ma 3 mln płacących użytkowników. Wśród subskrybentów BT, Prada, Walmart i Starbucks
Facebook poinformował, że należąca do niego platforma Workplace usprawniająca wewnętrzne kontakty w firmach osiągnęła 3 miliony płatnych użytkowników. Od lutego 2019 roku serwis pozyskał milion nowych firm, wśród obecnych klientów są między innymi BT, Prada, Walmart i Starbucks.
Platforma Workplace to rozwijana od 2016 r. przez Facebook usługa oferująca narzędzia wspólnej pracy firmom i organizacjom o każdej wielkości, strukturze, czy charakterze działania.
W ostatnim czasie Workplace notuje szybki wzrost użytkowników. W sierpniu 2018 r. informowano że platforma ma 30 tys. płatnych subskrybentów. Teraz jednak ujawniono, że Workplace w październiku osiągnęła poziom 3 mln użytkowników, podczas gdy w lutym br. były to 2 mln.
Workplace informuje w komunikacie, że w ostatnim czasie do platformy dołączyły takie firmy jak BT, Sky, Petco, Prada oraz Kering, zaś wcześniej wśród użytkowników usługi znaleźli się m.in. Walmart, Starbucks, Campbell, Delta, Virgin Atlantic, Spotify, Booking.com i Lyft.
W drugim kwartale br. Facebook zanotował wzrost wpływów o 27,6 proc. do 16,89 mld dolarów oraz 2,62 mld dolarów zysku netto (wobec 5,11 mld dolarów rok wcześniej). W minionym półroczy koncern odpisał 5 mld dolarów kary nałożonej przez FTC. Ma 2,41 mld użytkowników aktywnych miesięcznie i 1,59 mld codziennie. W ostatnich latach przybywa ich głównie poza Ameryką Północną i Europą, ale Facebook najwięcej zarabia na tych z USA i Kanady.
Dołącz do dyskusji: Biznesowa platforma Workplace ma 3 mln płacących użytkowników. Wśród subskrybentów BT, Prada, Walmart i Starbucks