Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych
Czterej najwięksi wydawcy prasy regionalnej, czyli spółki Polskapresse, Media Regionalne, Edytor i Express Media wprowadzają na rynek pakiet Big Press, obejmujący kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych tych firm.
W skład pakietu wchodzi 20 tytułów. Jest to osiem dzienników Polskapresse: „Polska Dziennik Bałtycki”, „Polska Dziennik Łódzki”, „Polska Dziennik Zachodni”, „Polska Gazeta Krakowska”, „Polska Gazeta Wrocławska”, „Polska Głos Wielkopolski”, „Polska Kurier Lubelski”, „Polska Metropolia Warszawska”, dziewięć gazet należących do Mediów Regionalnych: „Dziennik Wschodni”, „Echo Dnia”, „Gazeta Codzienna Nowiny”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Współczesna”, „Głos-Dziennik Pomorza”, „Nowa Trybuna Opolska”, „Kurier Poranny”, dwa tytuły Express Media: Nowości – Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”oraz wydawana przez Edytora „Gazeta Olsztyńska/ Dziennik Elbląski”.
Pakiet Big Press sprzedawany będzie przez Biura Reklamy Mediów Regionalnych i Polskapresse w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony.
Wprowadzony właśnie pakiet zarówno nazwą, jak i proponowanymi rozwiązaniami, nawiązuje do wcześniej funkcjonujących ogólnopolskich pakietów dzienników regionalnych Big.
Dołącz do dyskusji: Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych