Big Picture wspiera wprowadzenie na polski rynek marki Qarson
Qarson, wchodząca do Polski francuska firma sprzedająca auta na abonament, rusza z pierwszą kampanią reklamową. Za obsługę medialną oraz działania z influencerami odpowiedzialna jest agencja Big Picture, wyłoniona w przetargu. Kreację przygotowała agencja AżTuNagle, działania reklamowe realizują agencje Sataku i Sarigato.
Qarson to francuska firma motoryzacyjna założona w 2009 roku. Od 2014 roku sprzedaje we Francji auta na abonament. Firma właśnie wchodzi ze swoją ofertą do Polski. Zajmuje się sprzedażą aut w modelu subskrypcji.
Klient podpisuje umowę na 12 miesięcy (z możliwością odnowienia), w zamian dostaje do użytku fabrycznie nowe auto. Co miesiąc odprowadza za użytkowanie abonament.
Pierwsza kampania reklamowa Qarsona ruszy z końcem lutego. Obejmie działania ATL, BTL, digital i współprace z influencerami. Bohaterami promocji będą ludzie przygnieceni ciężarem starszych, używanych samochodów, które mają na głowie, chcący czegoś nowego i innego.
Strategię komunikacji nowego modelu sprzedaży auta na abonament przygotowała agencja Big Picture, odpowiedzialna również za działania z influencerami. Za obsługę klienta odpowiada team: Agnieszka Byczot – PR consultant oraz Rafał Olak – senior consultant.
Ideę kreatywną, strategię oraz działania ATL i BTL przygotował butik kreatywny AżTuNagle pod kierownictwem Mirka Kulisza oraz Łukasza Jankowskiego. Działania wizerunkowe z użyciem rich media zostały powierzone zespołowi Sataku, a realizacja celów performance leży po stronie Sarigato.
Agencje współpracujące przy projekcie zostały wyłonione w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Big Picture wspiera wprowadzenie na polski rynek marki Qarson