SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze

Z początkiem czerwca ruszyła kampania nowej marki margaryny i olejów rzepakowych - Fithia (produkowanych przez ZT Bielmar). Działania są prowadzone w prasie i na nośnikach outdoorowych.

Promowana linia obejmuje oleje rzepakowe rafinowane z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno oraz produkty do smarowania pieczywa. Jak twierdzi producent, Fithia ma odpowiadać na trendy konsumenckie w zakresie zdrowego stylu życia.

W skład linii wchodzą trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego tłoczonego na zimno, z dodatkiem oleju z pestek dyni tłoczonego na zimno i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin oraz produkty do smarowania pieczywa z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno.

Kampania wspierającą launch produktu obejmuje billboardy w największych miastach Polski oraz reklamy prasowe w pismach o tematyce poradnikowej i lifestylowej. Zakup mediów i działania PR dla produktu zrealizowała agencja Zaza Media.

Bielmar ostatnio był aktywny reklamowo wiosną br., w kampanii pod hasłem „Chwalmy się tradycją” promował margarynę Palma.

Dołącz do dyskusji: Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl