Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską
Biedronka wprowadza na rynek kolekcję produktów ze swoim logotypem. Niedawno tego typu merch wypuścił na rynek Lidl.
Biedronka Fan Collection trafił do sklepów 24 czerwca. Obejmuje nie tylko ubrania (koszulki, bieliznę) ale i okulary, klapki czy nerki i torby shopperki.
Zobacz: Oto jak Lidl i Biedronka odbijają sobie „wojnę cenową”. Dane zaskakują
Biedronka Fan Collection dostępna jest w kolorach czerwonym, żółtym i czarnym, nawiązując tym samym do charakterystycznej stylistyki sieci. Nowością są produkty ozdobione: logotypem, napisem „Biedronka” oraz wizerunkiem biedronki.
– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję – zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – mówi Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.
Kolekcja zostanie wprowadzona na półki sklepowe 24 czerwca i będzie dostępna do wyczerpania zapasów. Towarzyszyć jej będzie kampania w mediach społecznościowych, współpraca z internetowymi twórcami oraz hip-hopowa piosenka stworzona specjalnie na tę okazję.
Biedronka po raz pierwszy wprowadziła kolekcję fanowską w 2022 roku. W tym sezonie do sklepów konkurencyjnego Lidla trafił autorski merch sieci.
Dołącz do dyskusji: Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską