Beverly Jackson wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego i marki w Twitterze
Twitter zatrudnił Beverly Jackson na stanowisko wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego i marki. To nowa funkcja w firmie.
Jackson ma rozpocząć pracę w firmie 4 stycznia, będzie podlegając dyrektorowi ds. marketingu w Twitterze i szefowi zespołu Leslie Berland. Będzie odpowiedzialna za kierowanie zespołami globalnego marketingu konsumenckiego, marki, społeczności i produktów konsumenckich.
Jackson dołącza do Twittera z Activision Blizzard, gdzie była wiceprezesem ds. komunikacji franczyzowej i społecznościowej, i pracowała nad zwiększeniem zaangażowania konsumentów w gry takie jak Call of Duty, Tony Hawk Pro Skater i Crash Bandicoot.
Beverly Jackson kierowała także mediami społecznościowymi i strategią dotyczącą treści w MGM Resorts International oraz pełniła funkcje kierownicze w Yahoo i podczas rozdania nagród Grammy.
Zespół ds. komunikacji wewnętrznej Twittera uhonorował w tym miesiącu 10 marek, które podczas pandemii znalazły kreatywne sposoby łączenia się z konsumentami na platformie.
Czytaj także: Wpisy z Twittera można udostępnić na Snapchacie
Na koniec trzeciego kwartału br. ze Snapchata korzystało na całym świecie 249 mln aktywnych użytkowników. Z kolei Twitter w kwartale zakończonym 30 czerwca br. notował 186 mln użytkowników dziennie.
Dołącz do dyskusji: Beverly Jackson wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego i marki w Twitterze