SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Benecol w telewizji

Błękit wody, biel piasku, ludzie w egzotycznych strojach - to nie zapowiedź programu podróżniczego, lecz nowy spot telewizyjny Raisio Polska Foods, będący częścią kampanii "Benecol - wybór serca dla zdrowszego życia".

Ta nietypowa w segmencie produktów spożywczych reklama jest adaptacją angielskiego spotu "Big Picture", wyreżyserowanego przez Howarda Greenhalgha, twórcy słynnych wideoklipów muzycznych m.in. do utworów Stinga, Pet Shop Boys, grupy Soundgarden, czy Placebo oraz reżysera nagradzanych reklam, które stworzył dla tak znanych marek jak: Adidas, Nike, BBC, Citroen i wielu innych.

Kampania telewizyjna Benecolu rozpoczyna się 4 lutego i trwać będzie do 9 marca. 30 i 15-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w stacjach TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, TVN7, TVP3 oraz w stacjach cyfrowych: TVN24, TVN Style, Ale Kino, Zone Europa. Według szacunków - reklama dotrze do niemal 90% grupy docelowej.

Adaptację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To.

Dołącz do dyskusji: Benecol w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl