SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Benecol promuje 'wybór serca dla zdrowszego życia' (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów pitnych Benecol. Akcja pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" promuje nowe pojemności i warianty smakowe tych produktów.

W rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii Benecol reklamuje jogurty pitne, podkreślając, że obniżają one poziom złego cholesterolu i pomagają dbać o zdrowsze serce. Wykorzystywany w akcji 30-sekundowy spot symbolicznie pokazuje, jak ten produkt chroni krwioobieg człowieka przed szkodliwymi substancjami. Kampania pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" podkreśla jednocześnie, że jogurty Benecol są dostępne w butelkach o pojemności 250 ml oraz nowych wariantach smakowych: truskawkowym i klasycznym z nutą limonki.




Rozpoczęta 16 lutego akcja będzie do połowy marca prowadzona w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP3, TVN24, TVN Style, Animal Planet, Ale Kino i Zone Europa. Adaptacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Red Cell we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To, a wykorzystywaną w akcji animację produktową przygotowała agencja No Label we współpracy z Krzysztofem Dykasem.

Dołącz do dyskusji: Benecol promuje 'wybór serca dla zdrowszego życia' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl