SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Tyszkiewicz serialowo reklamuje konto direct w ING (wideo)

Rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego z udziałem Beaty Tyszkiewicz. Akcję - promującą konto direct w tym banku - przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.

Nowa reklama ING Banku Śląskiego rozgrywa się w pociągu, w którym Beata Tyszkiewicz w specyficznie wyszukany sposób pyta o możliwość skorzystania z darmowego internetu bezprzewodowego. Taki przekaz ma podkreślać, że w tym banku przelewy internetowe są bezpłatne.

Trafiający właśnie do emisji spot to początek nowej serii, w której wystąpią cztery osoby różniące się wiekiem, charakterem, statusem materialnym i podejściem do technologii, ale z entuzjazmem przyjmujące konto direct w ING Banku Śląskim. Miniserialową formułę miały też wcześniejsze tegoroczne kampanie ING reklamujące kredyt hipoteczny. W ostatniej, nawiązującej do filmu „Dzień świra”, wystąpił Wojciec Mecwaldowski (zobacz jeden z tych spotów), natomiast w poprzedniej rolę niezaradnego syna swoich rodziców odgrywał Jacek Braciak (obejrzyj jedną z tych reklam).



Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i niszowe) oraz internet (dedykowany serwis internetowy i bannery na największych polskich portalach). Kreację kampanii - podobnie jak wcześniejszych - przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Dołącz do dyskusji: Beata Tyszkiewicz serialowo reklamuje konto direct w ING (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hak
Pani Beatce T. to już chyba dziękujemy :-)
odpowiedź
User
ekspert
słabiutkie
odpowiedź
User
DVI
Świetne… brakuje tyko Kondrata, też świetnego…
odpowiedź