BBH London będzie reklamować kawiarnie Costa
Sieć kawiarni Costa rozpoczyna współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty z Londynu. Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową Costy.
BBH London (należy do Publicis Groupe) rozpoczyna współpracę z firmą Costa po wygranym przetargu, w którym brały też udział agencje Anomaly London, CHI&Partners i Grey London. Nie uczestniczyła w nim poprzednio pracująca dla marki Costa agencja 101, ponieważ przetarg dotyczył obsługi globalnej, a ta agencja nie ma swoich oddziałów na świecie.
Nie wiadomo też, jak będzie dalej przebiegać współpraca Costa z agencją Karmarama, która pracowała dla tej marki na rynku brytyjskim od 2010 roku i była odpowiedzialna m.in. za jej pierwsze reklamy telewizyjne.
Sieć kawiarni Costa chce się rozwijać globalnie, przede wszystkim w Chinach. W przetargu wybierała agencję, która przygotuje dla niej sześć globalnych kampanii reklamowych rocznie oraz wesprze ją w rozwoju i aktywnościach marki w Wielkiej Brytanii, Chinach, Dubaju i w Polsce.
Sieć kawiarni Costa Coffee w Polsce była reklamowana w dużej kampanii w styczniu ub.r. Za realizację tej akcji odpowiadały agencje Red8 Advertising, MediaCom Warszawa, K2 i BrandLab.
Dołącz do dyskusji: BBH London będzie reklamować kawiarnie Costa