Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA
Po ponad 2,5 roku Bartłomiej Pucek odszedł z firmy IKEA. Przez ostatnie piętnaście miesięcy pracował w dziale digital firmy w szwedzkim Malmö.
Od początku 2021 roku Bartłomiej Pucek pełnił funkcję strategy & operations development managera w globalnej strukturze IKEA. Był odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie globalnej strategii digitalizacji z resztą ekosystemu IKEA celem zapewnienia integracji kompetencji cyfrowych i wielofunkcyjnych sposobów pracy.
Ze szwedzką firmą związany był od września 2019 roku. Jako digital manager IKEA Retail w Polsce odpowiadał za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.
Do IKEA przeszedł z ówczesnej Grupy Onet-RAS Polska (dziś Ringier Axel Springer Polska). Zarządzał tam projektami z obszaru mobile i digital. Wcześniej, od 2012 do 2015 roku, odpowiadał za transformacje digital WSiP (grupa Advent International). Pucek ukończył Stanford University School of Business Strategic Marketing i Digital Marketing oraz Venture Deals na Kauffman Fellows Academy.
Nie są znane dalsze plany zawodowe Bartłomieja Pucka.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA