"Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto
Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otomoto. Jej hasło przewodnie brzmi "Bardziej się nie da". Działania powstały we współpracy z Hand Made oraz Media Concept.
W nowej kampanii Otomoto pokazuje, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą.
Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych).
Otomoto z kampanią reklamową i nową kategorią ogłoszeń
- Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez Otomoto dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu niepożądanych niespodzianek, zrobisz to z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing Otomoto.
Obok spotu wizerunkowego w telewizji emitowany jest film reklamowy poświęcony rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych.
Działania w telewizji zostaną wsparte aktywnościami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.
Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: "Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto