Barbara Bilińska-Kępa szefem programu i marketingu w A+E Networks
A+E Networks Poland wzmacnia struktury programowe. Barbara Bilińska-Kępa objęła w spółce funkcję dyrektora ds. programowych i marketingu. Do zespołu nadawcy dołączyli też Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.
Bilińska-Kępa na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadać za działania programowe i marketingowe A+E Networks na polskim rynku. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie strategii programowej i komunikacyjnej dla kanałów History, CI Polsat, Lifetime oraz H2. Podlegać będzie bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektorowi generalnemu A+E Networks Poland.
Dotąd Barbara Bilińska-Kępa przez trzy lata pracowała w Telewizji Polskiej jako dyrektor biura handlu. Wcześniej zarządzała portfolio Discovery Networks w Europie Środkowej, w tym nadzorowała wprowadzenie kanału TLC do Polski. W przeszłości pełniła też funkcję zastępcy dyrektora TVP2.
Do A+E Networks Poland na stanowisko dyrektora ds. ramówki dołączył Paweł Heba, który odpowiada za strategiczne planowanie ramówek wszystkich kanałów z portfolio firmy. Heba był dotąd związany z Viacom International Media Networks i odpowiadał za strategię programową m.in. kanałów MTV, VH1 w Polsce, Niemczech, Skandynawii i krajach Beneluksu.
Zespół programowy spółki wzmocnili również Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski. Ochmański został menedżerem ds. ramówek i zakupów programowych odpowiedzialnym za kanał Lifetime w Polsce. Z kolei Górski jako menedżer ds. programowych będzie tworzył ramówki stacji CI Polsat oraz CI Europe.
Andrzej Ochmański przeszedł do A+E Networks z Telewizji Polskiej, gdzie pełnił ostatnio funkcję szefa sprzedaży międzynarodowej i koprodukcji. Wcześniej związany był z Discovery Networks. Natomiast Krzysztof Górski pracował ostatnio jako specjalista ds. zakupów programowych w TV Puls.
Dołącz do dyskusji: Barbara Bilińska-Kępa szefem programu i marketingu w A+E Networks