Awanse w DDB Warszawa
Agencja DDB Warszawa ma trzy nowe osoby na stanowiskach account executive i jedną na stanowisku strategic plannera.
Nowym strategic plannerem został Krzysztof Białkowski, który z
DDB Warszawa związany jest od 2 lat. Wcześniej pracował w agencji
badawczej. Białkowski jest autorem strategii dla kampanii "Gazeta
Wyborcza - Wychodzi Codziennie", która została wyróżniona Złotym
Orłem 2006, jest także współtwórcą strategii dla akcji
wprowadzającej na rynek platformę N.
Nowymi osobami na stanowiskach account executive zostały: Iwona
Rudolf, Małgorzata Michałowska i Anna Knittel.
Iwona Rudolf pracuje w DDB Warszawa od ponad roku. Odpowiada za obsługę telewizji nowej generacji N, zajmowała się także marką Łowicz. Wcześniej przez 6 lat pracowała w Dziale Marketingu firmy Mediatel SA.
Małgorzata Michałowska z DDB Warszawa związana jest od półtora roku. Obsługiwała platformę N i Lotos Paliwa. Obecnie zajmuje się obsługą Eurobanku i Henkla w zespole prowadzonym przez Magdalenę Majorek. Michałowska wcześniej przez 4 lata zatrudniona była w departamencie czasopism Agory.
Anna Knittel pracuje w DDB Warszawa od roku. Obsługuje marki firmy Henkel (Brillance, Fa, Schauma, N&E, Silan, Persil) oraz Philipsa. Wcześniej Knittel współpracowała przy projektach dla Agros Nova. Współrealizowała także nagrodzoną Złotym Orłem 2006 kampanię "Zobacz-usłysz-powiedz" dla Fundacji Dzieci Niczyje.
Dołącz do dyskusji: Awanse w DDB Warszawa