Aude utworzyło dział internetowy
Wydawnictwo custom publishing Aude utworzyło dział internetowy. Jego szefem został grafik Wojciech Prusakiewicz.
Pierwsze realizacje, które wykonał dział to m.in. strona Aude (www.aude.pl), witryna wydawanego przez spółkę miesięcznika "Nowa Gospodyni" (www.nowagospodyni.pl), a także przygotowane na zlecenie serwisy sklepgospodyni.pl i moje-miejsce.net.pl oraz gra internetowa dla firmy Gerber.
- Obecnie rozmawiamy z kilkoma firmami odnośnie do wykonania dla nich platform internetowych - mówi Prusakiewicz - Oprócz budowania stron WWW oferujemy również inne rozwiązania end-to-end w dziedzinie marketingu interaktywnego, jak mailingi, newslettery, reklamę on-line czy też marketing w wyszukiwarkach internetowych - SEM - dodaje.
W dziale pracuje na stałe kilka osób (grafik, osoby od obsługi klienta, programista), których wspierają współpracownicy zatrudniani do poszczególnych projektów.
Wojciech Prusakiewicz wcześniej pracował w Wydawnictwie Bauer, G+J Polska i Zjednoczonych Przedsiębiorstwach Rozrywkowych. Związany był też z agencjami reklamowymi.
Dołącz do dyskusji: Aude utworzyło dział internetowy