Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care
Agencja Asap&Asap Communication wygrała przetarg na całościową komunikację digital marki produktów do higieny zębów i jamy ustnej Pierre Fabre Oral Care, które dostępne są wyłącznie w aptekach. Marka nie komunikowała się do tej pory w digitalu.
Do zadań agencji będzie należała komunikacja marek na Facebooku i Instagramie, organizacja konkursowej akcji angażującej konsumentów oraz działania z influencerami. Współpraca agencji z klientem obejmuje również produkcję spotów wideo oraz w tym animacji edukacyjnych. Pierwsze działania reklamowe zaplanowano na październik br.
- Lekarze stomatolodzy i konsumenci zorientowani na stomatologiczne produkty najwyższej jakości znają marki z portfolio Pierre Fabre Oral Care od wielu lat. Naszym aktualnym celem jest dotarcie do szerokiego grona konsumentów, dlatego zdecydowaliśmy się na aktywne wejście w kanał digital, który pozwoli nam precyzyjnie docierać z naszymi specjalistycznymi produktami do wybranych segmentów konsumenckich - komentuje Ewelina Kopyś, digital specialist Pierre Febre.
We współpracy z Pierre Fabre ASAP&ASAP Communication będzie odpowiadać za strategię działań digital, kreację, produkcję oraz zakup mediów online.
W ofercie marki zanjadują szczoteczki, pasty i nici dentystyczne z serii Elgydium, płyny do płukania jamy ustnej z serii Elgydium i Eludril oraz żele stomatologiczne Elugel, Pansoral i Parodium.
Dołącz do dyskusji: Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care