Arena Media obsługuje budżet mediowy Easy Payment Services OOD, w kampanii karta Axi Card
Agencja Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Easy Payment Services OOD i startuje z kampanią promującą kartę Axi Card.
W przetargu firmy Easy Payment Services, wzięły udział cztery domy mediowe (ich nazw marketer nie zdradza). Zwyciężyła Arena Media, należąca do Havas Media Group, która z początkiem maja rozpoczęła obsługę mediową EPS. To firma z siedzibą w Bułgarii, która ma swój oddział w Polsce, działający na licencji kreacji e-pieniądza wydanej przez Narodowy Bank Bułgarii (EU).
EPS jest częścią Management Financial Group, działającej na rynku od ponad 15 lat, która rozpoczynała działalność w Bułgarii oferując pożyczki door-to-door.
Axi Card debiutuje na rynku
W ramach nawiązanej współpracy dziś wystartowała pierwsza kampania promująca Axi Card – kartę z limitem kredytowym, wydawaną przez pozabankową instytucję finansową.
Główne cele kampanii to nie tylko zbudowanie świadomości produktu i marki wśród konsumentów, ale również cele marketingowe m.in. zwiększenie konwersji z ruchu w sklepie na złożone wnioski i podpisane umowy czy zwiększenie udziału w rynku pozabankowych produktów finansowych (karty, pożyczki krótkoterminowe i ratalne).
Kampania, będzie prowadzona w telewizji oraz w kanałach digital. Za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów odpowiada Arena Media (Havas Media Group), za koncept kreatywny odpowiada agencja Ludojady, za produkcję – FilmVision, a reżyserem spotu reklamowego jest Adrian Chudek.
Dołącz do dyskusji: Arena Media obsługuje budżet mediowy Easy Payment Services OOD, w kampanii karta Axi Card