SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media

Anna Kuropatwa, dotychczasowa szefowa działu strategii Havas Media, dołącza do Value Media (Group One) i obejmuje stanowisko chief strategy officera. Będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego Value Media.

Anna Kuropatwa Anna Kuropatwa

Anna Kuropatwa będzie odpowiedzialna za tworzenie rekomendacji strategicznych dla obecnych oraz potencjalnych klientów agencji. Przejęła obowiązki Rafała Wachnika, obecnego dyrektora zarządzającego agencji. Kieruje czteroosobowym zespołem.

Anna Kuropatwa przez 16 lat była związana z grupą Havas. Przez ostatnie lata pracowała w dziale strategii, w grudniu ub.r stając na czele całego zespołu Havas Media Group. Ma szerokie spektrum doświadczenia w branży komunikacyjnej, obejmujące zarówno projekty strategiczne, badawcze i analityczne. Zdobywczyni IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorka Effie oraz uczestniczka pierwszej edycji Marketing Mastermind IAA.

W Havas Media Group Kuropatwa realizowała projekty m.in. dla marek JDE, Carrefour, Red Bull, CD Project Red, Perfetti Van Melle, Hasco Lek. Jest socjolożką.

Anna Kuropatwa w Value Media

- Przyjście Ani to ważny krok w realizacji naszej wizji rozwoju. Misją Value Media jest planowanie i wdrażanie pozytywnej zmiany biznesowej dla naszych klientów. By tę misję jak najlepiej realizować, chcemy stale wzmacniać nasze kompetencje strategiczne. Ogromne doświadczenie Ani w tym obszarze otwiera nowe perspektywy rozwoju naszych pracowników, co jest priorytetem dla Value Media. Bardzo się cieszę, że Ania dołącza do naszego zespołu - komentuje Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.

Anna Kuropatwa, chief strategy officer Value Media, tak komentuje swoje dołączenie do agencji mediowej z Group One. - Od pewnego czasu z zaciekawieniem przyglądałam się rozwojowi i zmianie roli Value Media w Group One. Myślę, że mogę wnieść do agencji zarówno swoje doświadczenie, ale też nowe pomysły. Nie bez znaczenia jest też niesamowita kultura organizacji, którą miałam już okazję poczuć - otwartość oraz świadomość wpływu na to, w którą stronę idzie firma. Chcę bowiem nie tylko uczestniczyć w tej zmianie, ale też mieć na nią realny wpływ. Dlatego postanowiłam dołączyć do zespołu Value Media. 

Dołącz do dyskusji: Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl