Anna Kaczmarska nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska
Anna Kaczmarska zakończyła pracę w Ringier Axel Springer Polska. Przez ponad dwa lata była dyrektorem wydawniczym segmentu treści premium.
Anna Kaczmarska w Ringier Axel Springer Polska pracowała od października 2017 roku. Była odpowiedzialna za nadzór i koordynację działań w segmencie treści premium, w skład którego wchodzą marki „Newsweek Polska” i „Forbes”. Kaczmarska odpowiadała za ich rozwój we wszystkich kanałach dystrybucji treści.
Menadżerka sama podjęła decyzję o odejściu, a wydawca nie zdradza jej powodów.
Obowiązki Kaczmarskiej w RAS Polska tymczasowo przejmie Jakub Makulski, będzie nadzorował sprawy wydawnicze Grupy Newsweeka, "Forbesa" oraz "Forbes Women".
Anna Kaczmarska do RAS Polska przeszła z Grupy ZPR Media, z którą była związana łącznie 18 lat. Początkowo m.in. pełniła funkcję dyrektora biura reklamy Muratora. W zarządzie spółki IDMnet pracowała od roku 2007, najpierw jako członek zarządu i dyrektor handlowy, następnie jako wiceprezes i dyrektor zarządzający, a od maja 2008 roku jako prezes. W 2012 roku została prezesem agencji badawczej Accorp. Była także wiceprezesem zarządu spółki Time, odpowiadała w niej za przychody z internetu.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. strona główna Onetu zanotowała 11,55 mln użytkowników, 428,44 mln odsłon oraz 46 minut i 51 sekund średniego czasu korzystania przez internautę. Natomiast wszystkie strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska w grudniu ub.r. miały 21,04 mln odwiedzających i 2 mld odsłon.
W 2018 roku Ringier Axel Springer Polska (wydający też szereg tytułów prasowych) osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami. Ze względu na restrukturyzację Ruchu utworzyła 28,7 mln zł rezerwy.
Dołącz do dyskusji: Anna Kaczmarska nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska