Ambientowa akcja Skody Yeti w galeriach handlowych
Skoda Auto Polska realizuje ogólnopolską akcję ambientową wgaleriach handlowych, wspierającą launch Skody Yeti.
Akcja ambientowa prowadzona jest w największych galeriachhandlowych w 7 miastach: Poznań, Warszawa, Łódź, Katowice, Wrocław,Kraków, Gdańsk. Aktualnie "oko w oko z Yeti" można stanąć wgaleriach warszawskich.
Niestandardowe ekspozycje Škody Yeti nastawione są na interakcjęz konsumentami i indywidualnie dostosowywane do wnętrza galeriihandlowych. W centralnych punktach galerii można spotkać, mi.in.:samochód, ekspozytory reklamowe, stand multimedialny z pokazaniemschematu 3D, mini kino, w którym widzowie, siedząc na wygodnychfotelach, oglądają film prezentujący nowy model Škody Yeti. Winnowacyjny sposób wykorzystane zostały także różne przestrzeniereklamowe w galeriach: windy, schody, drzwi.
Kampania ambientowa w galeriach handlowych będzie realizowana do10 lutego 2010 r.
Za koncepcję, kreację i realizacje akcji odpowiada agencja IQMarketing.
Dołącz do dyskusji: Ambientowa akcja Skody Yeti w galeriach handlowych