Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak i Piotr Ślęzak w Mindshare Polska
Do zespołu domu mediowego Mindshare Polska dołączyli Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak oraz Piotr Ślęzak, którzy objęli stanowiska executive. Pracę w firmie rozpoczęli też Małgorzata Zwierzyńska, Paulina Kowalska i Aleksandra Kudyba.
Kamil Kołak i Piotr Ślęzak wzmocnili zespół client leadership, obejmując stanowiska executive. Kołak, związany wcześniej z domem mediowym PHD, wsparł zespół obsługujący m.in. Groupe SEB oraz Mazdę. Ślęzak, który wcześniej pracował m.in. w Starlinku, dołączył do zespołu realizującego kampanie dla marki Ford. Alicja Ambroszkiewicz jako executive zajmuje się realizacją kampanii telewizyjnych. Wcześniej związana była m.in. z ZenithOptimedia Group.
Pracę w Mindshare rozpoczęły także Małgorzata Zwierzyńska, obejmując stanowisko junior executive, Paulina Kowalska, która dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za obsługę mediową Aflofarmu, oraz Aleksandra Kudyba, która wzmocniła pion invention w realizacji projektów kreatywnych.
Dołącz do dyskusji: Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak i Piotr Ślęzak w Mindshare Polska