Aleksandra Gieros-Brzezińska nową szefową marketingu i komunikacji w NASK. Zastąpiła Bartosza Lobę
Bartosz Loba po prawie dziewięciu latach odszedł ze stanowiska szefa komunikacji i marketingu w NASK. Jego funkcję przejęła Aleksandra Gieros-Brzezińska, która wcześniej kierowała podobnym obszarem w PKO Banku Polskim.
W ostatnim okresie NASK PIB (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy) przechodzi zmiany. Kilka dni temu Michał Karpowicz został powołany na stanowisko zastępcy dyrektora NASK i dyrektora ds. naukowych. Zastąpił na tych stanowiskach Ewę Niewiadomską-Szynkiewicz.
Czytaj także: Prawie 7 tys. zgłoszeń w 2021 roku materiałów pokazujących seksualne wykorzystanie dzieci
Aleksandra Gieros-Brzezińska zamiast Bartosza Loby
Teraz poinformowano o kolejnych zmianach w NASK, tym razem w innym obszarze. Bartosz Loba przestał kierować działem marketingu i komunikacji w instytucie. Wcześniej był także rzecznikiem ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego. Na swoim koncie w NASK Loba ma m.in. Szczyt Cyfrowy ONZ w Katowicach w 2021 r., a także inicjatywy związane z cyberbezpieczeństwem dotyczącym młodych użytkowników w sieci.
Według nieoficjalnych informacji Loba po odejściu z NASK będzie pracował na stanowisku doradcy w jednej z polskich firm energetycznych.
Lobę zastąpi na stanowisku Aleksandra Gieros-Brzezińska, która jesienią 2021 r. odeszła z funkcji szefowej marketingu i komunikacji w PKO Banku Polskim.
Z PKO Bankiem Polskim Aleksandra Gieros-Brzezińska była związana od jesieni 2016 r. Objęła wtedy funkcje rzecznika prasowego oraz dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej, a w 2018 r. została szefową pionu marketingu i komunikacji.
Czytaj także: NASK ostrzega przed fałszywymi zbiórkami i dezinformacją w internecie
Od jesieni 2015 do jesieni 2016 r. Gieros-Brzezińska była rzeczniczką prasową Telewizji Polskiej. Wcześniej zarządzała działem komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu, operatorze sieci Plus.