Aldi notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki własnej Mamia
Sprzedaż produktów marki własnej sieci sklepów Aldi - Mamia wzrosła w 2022 roku o 43 proc. w porównaniu z 2021 rokiem.
Na podstawie badań własnych Aldi Polska ocenia, iż sprzedaż produktów marki własnej Mamia w 2022 roku wzrosła o 43 proc. w stosunku do 2021 roku.
Teraz Aldi zmienia szatę graficzną chusteczek nawilżających dla dzieci marki Mamia. Nowe opakowanie jest teraz utrzymane w pastelowej palecie barw, dodano również ilustracje zwierząt - po to, aby stało się jeszcze bardziej atrakcyjne dla użytkowników i wpisywało się w najnowsze trendy produktów dla dzieci. Dodano również elementy graficzne podkreślające zalety i cechy produktu.
Aktualnie w ofercie marki Mamia jest łącznie 10 produktów. Są to: chusteczki nawilżające, pieluszki, żel do mycia i szampon 2w1, czy gąbki. Produkty te nie są testowane na zwierzętach, a składy są dokładnie weryfikowane na każdym etapie produkcji.
- Pod koniec 2021 wprowadziliśmy pieluchomajtki marki Mamia do naszej stałej oferty, aby poszerzyć asortyment artykułów dla dzieci o te produkty, które są najbardziej potrzebne. Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i nieustannie ulepszamy naszą ofertę. Dowodem tego jest ciągły wzrost sprzedaży - w 2022 roku odnotowaliśmy aż 43 proc. wzrost sprzedaży, co przedkłada się na rosnący trend zakupowy tej kategorii w naszych sklepach. Cieszy nas to, że coraz więcej rodziców i opiekunów udaje się na zakupy do Aldi – mówi Monika Omasta, manager kategorii w Aldi Polska.
Jak wynika z badań własnych dyskontera najpopularniejszymi produktami marki własnej Mamia są obecnie chusteczki nawilżające dla niemowląt (80 sztuk w opakowaniu), gąbka dziecięca oraz żel i szampon 2w1. Rosnącą popularnością cieszą się także pieluszki Junior.
Dołącz do dyskusji: Aldi notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki własnej Mamia