Albedo Marketing zaprojektowała nową strategię dla Ceresit na 20 rynkach
Marka produktów budowlanych Ceresit (Henkel) wdraża nowa strategię wizerunkową dla 20 krajów. Zaprojektowała ją polska agencja Albedo Marketing.
Kluczowym elementem zmian stała się zatem zmiana sposobu komunikacji i wyjście naprzeciw klientowi indywidualnemu.
Celem wprowadzonych rozwiązań jest redefinicja sposobu komunikacji z klientem ostatecznym, którym coraz częściej staje się inwestor indywidualny. To właśnie z myślą o tych klientach, którzy nie zawsze dysponują techniczną wiedzą na temat parametrów tynków, Ceresit postanowił przemodelować swoją paletę kolorów w taki sposób, aby opierała się ona o doświadczenie koloru i była bardziej intuicyjna.
- Potrzeba zmian wynikała ze zmiany trendu na rynku, oczekiwań klientów i możliwości kreatywnego doboru kolorów szczególnie z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Klient ostateczny szuka inspirujących a jednocześnie prostych rozwiązań - podkreśla Jarosław Dąbrowski, corporate director market strategy w koncernie Henkel.
Colours of Nature Ceresit w nowej odsłonie
Zmiany dotyczą palety kolorystycznej Colours of Nature Ceresit. Otrzyma ona nową oprawę graficzną, wprowadzone zostaną nowe kategorie kolorystyczne odpowiadające konkretnym nastrojom i aurom łączącym się z empirycznym doświadczeniem koloru.
Nowy styl komunikacji zostanie przełożony także m.in. na key visual, materiały reklamowe i informacyjne w punktach sprzedaży, wzorniki, oraz filmy reklamowe. Zmieniona będzie także strona www palety Colours of Nature – m.in. pojawi się moduł który pomoże dobierać kolory w zależności od emocji i temperamentu użytkownika.
Nowa komunikacja zostanie wdrożona docelowo w 20 państwach i zadebiutuje wraz z uruchomieniem strony internetowej na początku kwietnia br.
Za strategię, koncepcję kreatywną i wdrożenie relaunchu odpowiada agencja Albedo Marketing, która pracuje dla koncernu Henkel od 7 lat.
Dołącz do dyskusji: Albedo Marketing zaprojektowała nową strategię dla Ceresit na 20 rynkach