SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aidem Media przejęła BoomBit Games, zmieni nazwę i wejdzie na giełdę

Produkująca gry mobilne firma Aidem Media (33,3 proc. jej udziałów należy do ATM Grupy) za swoje nowe udziały kupiła brytyjską spółkę BoomBit Games. Planuje zmienić nazwę na BoomBit i w drugiej połowie br. wejść na warszawską giełdę.

BoomBit Games, tak samo jak Aidem Media, tworzy gry mobilne (na platformy iOS i Android). Firmy od kilku lat współpracowały ze sobą, przygotowały razem kilkanaście gier. Oferowane są one w modelu free-to-play (za darmo, z możliwymi płatnymi opcjami).

- Ze strategicznego punktu widzenia przejęcie BoomBit Games to kluczowy moment w rozwoju naszej spółki. Połączenie doświadczenia oraz kompetencji obu podmiotów wprowadza nas do pierwszej ligi światowych producentów gier mobilnych. Postanowiliśmy zmienić nazwę Aidem Media na BoomBit - opisuje Karolina Szablewska-Olejarz, prezes Aidem Media. - Współpraca z Aidem Media od początku układała się doskonale. Po połączeniu sił znajdujemy się w światowej czołówce twórców gier mobilnych. Sukcesy, które osiągnęły wspólnie stworzone przez nas tytuły pokazały, jak duży mamy potencjał i że kierunek, w którym zmierzamy, jest słuszny - dodaje Hannibal Soare, prezes BoomBit Games.

Na potrzeby tej akwizycji Aidem Media wyemitowała 20 tys. swoich nowych udziałów, podwyższając kapitał zakładowy z 4 do 6 mln zł. Za te udziały przejęła 100 proc. udziałów BoomBit Games, których wartość zbywczą określono na 44,89 mln zł.

W efekcie podwyższenia kapitału Aidem Media, zmalał w nim udział firmy producenckiej ATM Grupa - z 50 do 33,3 proc.

Aidem Media po zmianie nazwy na BoomBit planuje wejść w drugiej połowie br. na warszawską giełdę. Będzie przy tym współpracował z domem maklerskim Vestor i kancelarią SSW Pragmatic Solutions.

Dołącz do dyskusji: Aidem Media przejęła BoomBit Games, zmieni nazwę i wejdzie na giełdę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość54321
Nie można było zostawić polskiej marki? Zbyt duża znajomość marki brytyjskiej (BoomBit) na rynku brytyjskim, niż polskiej (Aidem Media) na polskim rynku?
odpowiedź