SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora wydaje “Filmowy. Magazyn do czytania”

“Filmowy. Magazyn do czytania” - to nowy kwartalnik Agory, którego pierwszy numer ukaże się w środę 28 marca br. Poświęcony zagadnieniom dotyczącym kina i kultury magazyn przygotowała redakcja “Gazety Wyborczej”.

- „Filmowy” to przewodnik po świecie kina rozumianego jako masowa rozrywka, oceniający także wpływ filmów na wiele dziedzin naszego życia - m.in. politykę, biznes i obyczaje - opisuje nowy tytuł wydawca.

Tematem wiodącym pierwszego wydania „Filmowego. Magazynu do czytania” są seriale - w piśmie znaleźć będzie można informacje o najpopularniejszych i najciekawszych produkcjach. Czytelnicy znajdą w kwartalniku także wywiady z Dustinem Hoffmanem, Weroniką Rosati, Markiem Kondratem i Nickiem Nolte, opis 10 filmów z lat 70., które polecają Tadeusz Sobolewski i Jacek Szczerba, przegląd premier kinowych i DVD nadchodzącego kwartału, sekcję poświęconą filmom dokumentalnym, zapowiedzi krytyków pod hasłem „Filmy, na które czekam”.

Nowy magazyn Agory przygotowali redaktorzy i dziennikarze związani z działem kultury „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym tytułu jest Włodzimierz Nowak, a w jego zespole znaleźli się: Joanna Derkaczew, Paweł Felis, Paweł Goźliński, Wojciech Krzyżaniak, Łukasz Grzymisławski, Wojciech Orliński, Tadeusz Sobolewski, Maja Staniszewska, Jacek Szczerba, Jerzy Wójcik i Magdalena Żakowska. Szatę graficzną opracowali Maciej Kałkus i Piotr Stańczak.

„Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w objętości 100 stron i w nakładzie 90 tys. egz.. Wydanie pojawi się w sprzedaży w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 9,99 zł oraz razem z premierową płytą DVD z filmem Marka Koterskiego „Baby są jakieś inne” w cenie 29,99 zł.
 
Premierę „Filmowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskie i niszowe), Radiu Tok FM, kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl, serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na ekranach CityINFOtv AMS w warszawskim metrze, a także poprzez autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro" oraz na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Dołącz do dyskusji: Agora wydaje “Filmowy. Magazyn do czytania”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ
Nie rzyczymy powodzenia
0 0
odpowiedź
User
Lee
Chciałem kupić, ale jednak podziękuję - przez obecność Jacka Szczerby i Magdaleny Żakowskiej wśród redaktorów.
0 0
odpowiedź
User
michuk
Polecam wszystkim ktorzy nie chca placic 10 zł nasz e-magazyn FILMRADAR: http://filmradar.pl - nie mniej ciekawy, a kompletnie DARMOWY.
pozdrawiam,
Borys
0 0
odpowiedź