Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse
Agnieszka Trębacz objęła stanowisko client service director. To nowe stanowisko w strukturach ContentHouse.
Agnieszka Trębacz jest odpowiedzialna za rozwój efektywnej współpracy z klientami oraz podnoszenie jakości obsługi na wszystkich etapach realizacji projektów. Wraz z zespołem dba o optymalizację procesów związanych z prowadzonymi działaniami oraz budowanie nowych obszarów współpracy.
- W ocenach naszych klientów oraz raportach zawsze obsługa klienta była bardzo wysoko oceniana. Razem z Agnieszką spróbujemy tę poprzeczkę podnieść jeszcze wyżej – komentuje Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
W ciągu ostatnich 11 lat Agnieszka Trębacz zajmowała się zarządzaniem projektami, głównie w obszarze marketingu internetowego. Prowadziła działania dla dużych marek, odpowiadając za budżety marketingowe na poziomie kilku milionów złotych rocznie. Przez ponad 4 lata zarządzała agencję marketingową The Nets specjalizującą się w działaniach digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse