SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse

Agnieszka Trębacz objęła stanowisko client service director. To nowe stanowisko w strukturach ContentHouse.

Agnieszka Trębacz jest odpowiedzialna za rozwój efektywnej współpracy z klientami oraz podnoszenie jakości obsługi na wszystkich etapach realizacji projektów. Wraz z zespołem dba o optymalizację procesów związanych z prowadzonymi działaniami oraz budowanie nowych obszarów współpracy.

- W ocenach naszych klientów oraz raportach zawsze obsługa klienta była bardzo wysoko oceniana. Razem z Agnieszką spróbujemy tę poprzeczkę podnieść jeszcze wyżej – komentuje Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

W ciągu ostatnich 11 lat Agnieszka Trębacz zajmowała się zarządzaniem projektami, głównie w obszarze marketingu internetowego. Prowadziła działania dla dużych marek, odpowiadając za budżety marketingowe na poziomie kilku milionów złotych rocznie. Przez ponad 4 lata zarządzała agencję marketingową The Nets specjalizującą się w działaniach digitalowych.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl