Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo
Sieciowa agencja public relations Lewis PR wprowadza do swojej oferty pełny zakres usług marketingowych, uruchomiła też dział badań. W związku z tym skraca nazwę do Lewis i zmienia identyfikację wizualną.
Usługi marketingowe w internecie będzie realizował Lewis Pulse, dział agencji specjalizujący się m.in. w zaawansowanych kampaniach w mediach społecznościowych.
Z kolei dział badań rynku, uruchomiony pod koniec ub.r., będzie wspierać kampanie, dostarczając analizy rynkowe oraz opracowania dotyczące aktualnej rozpoznawalności marki czy analizy segmentów, z których pochodzą jej klienci.
- Ostatnie trzy lata to dla nas okres inwestycji w rozwój organiczny, a także rozbudowa usług dzięki przejęciom istniejących agencji i ich integracji w ramach Grupy Lewis. W tej chwili możemy oferować pełny zakres usług realizowanych przez nasze biura na całym świecie - podkreśla Chris Lewis, prezes agencji. - Dla klientów oznacza to większą elastyczność, gdyż możemy oferować więcej nowych usług we wszystkich regionach - przekonuje.
Jednocześnie agencja przeszła rebranding: z jej nazwy zniknęło określenie PR, zyskała też nową identyfikację wizualną oraz serwis internetowy Teamlewis.com.
Dołącz do dyskusji: Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo