Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone
Agata Szymańska awansowała na stanowisko brand managerki w firmie Danone Polska. Pracuje w niej blisko 6 lat.
Agata Szymańska jako brand managerka odpowiada za marketing marek Danio, Danonki i Gratka. W Danone Polska pracuje od początku 2018 roku. Najpierw, przez półtora roku była junior managerką.
W styczniu 2020 roku została junior brand managerką. Zajmowała się wówczas prowadzeniem projektów w ścisłej współpracy z działami R&D, finansów, trade marketingu, planowania i sprzedaży. Współpracowała z agencjami kreatywnymi, agencjami mediowymi, badawczymi, a także partnerami biznesowymi takimi jak Disney, Universal Sony -Pictures, Warner Bros.
Jest absolwentką m.in. Politechniki Warszawskiej i Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone