Agata Kuśnierek: z 4P Research Mix do Ipsos
Agata Kuśnierek objęła stanowisko senior project managera w Ipsos Loyalty, części Ipsos specjalizującej się w badaniach satysfakcji i lojalności klientów. Poprzednio pracowała w 4P Research Mix.
Kuśnierek ma 7 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Początkowo pracowała w TNS OBOP w sekcji analiz telemetrycznych, następnie w dziale badawczym Finance & Professional Services, a od 2009 r. w firmie badawczej 4P Research Mix jako senior project manager (więcej na ten temat).
Specjalizuje się w badaniach satysfakcji klientów i pracowników, wizerunku, pozycjonowania i siły marki, badaniach sklepowych oraz społecznych dotyczących postaw, wartości i stylów życia. Ma doświadczenie w kierowaniu międzynarodowymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi w obszarze FMCG, finansów, telekomunikacji, B2B, rynku motoryzacyjnego oraz dla sektora publicznego.
Kuśnierek ukończyła Psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Analizy Marketingowe w SGH.
Dołącz do dyskusji: Agata Kuśnierek: z 4P Research Mix do Ipsos