Agata Kulesza jako taksówkarka reklamuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej kampanii ING Banku Śląskiego, reklamującej konto oszczędnościowe, Agata Kulesza wciela się w rolę kierowcy taksówki. Akcję przygotowały i realizują agencja Brain i dom mediowy Lowe Media.
Agata Kulesza jako kierowca taksówki w spotach ING Banku Śląskiego rozmawia podczas jazdy o tym, że systematyczne odkładanie nawet niewielkich kwot przynosi spore oszczędności. - Z naszego badania wynika, że ponad połowa Polaków uważa, że oszczędzanie leży w ich naturze, a blisko 90 proc. że można się go nauczyć. Wynika z tego, że jesteśmy otwarci na naukę i rozwój osobisty w tym obszarze. Dlatego konsekwentnie wspieramy Polaków w pracy nad postawą związaną z finansami, skłaniając do refleksji nad mechanizmami rządzącymi oszczędzaniem - tłumaczy Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W kampanii reklamowana jest oferta, w ramach której przez cztery miesiące dla środków nowo wpłaconych na konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim obowiązuje oprocentowanie w wysokości 2,5 proc. w skali roku. Mogą z tego skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi posiadacze rachunku. Promocja potrwa do końca sierpnia.
Poprzednie reklamy z Agatą Kuleszą promujące konto w ING przekonywały, że posiadanie własnych oszczędności pozwala być niezależnym wobec innych osób (zobacz szczegóły).
Nowa kampania jest prowadzona od 28 czerwca w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i Gazeta.pl , serwisy VoD, YouTube) oraz oddziałach ING (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).
Strategią działań i kreacją reklam zajęła się agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Agata Kulesza jako taksówkarka reklamuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)