Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin
Adam Jankowski został commercial directorem w sieci sklepów budowlanych Leroy Merlin.
Adam Jankowski do Leroy Merlin przeszedł z IKEA, gdzie najpierw piastował stanowisko najpierw stanowisko head of digital marketing, a potem stopniowo awansował na stanowiska związane z e-commerce. Przez prawie półtora roku jako e-commerce integration manager odpowiadał za holistyczną strategię handlu internetowego (sprzedaż, marketing, asortyment, realizacja, klient, finanse). Z IKEA był związany prawie osiem lat.
W swojej karierze pracował także w PZU, jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.
Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert.
Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Był tam m.in. e-communication unit managerem & e-business coordinatorem.
Pracował również w agencjach reklamowych i PR - Euro RSCG oraz TBWA Communication Group.
Dołącz do dyskusji: Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin