"Kabaret na żywo" najdroższy dla reklamodawców w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec najwyżej wyceniono spot w paśmie kabaretowym w niedzielne wieczory. Kosztuje 91,9 tys.zł.
Na 91,9 tys.zł netto (cena bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę w paśmie kabaretów, które są emitowane w niedzielne wieczory w Polsacie.
Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu "Pierwsza miłość" - cena wynosi 82,8 tys.zł.
82,9 tys. zł to z kolei maksymalna stawka za reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit". Reklamodawcy zainteresowani emisją reklamy przy nowym programie Polsatu "Wolni od długów", który w ramówce zastąpi w czwartkowe wieczory program "Nasz nowy dom" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 79,2 tys. zł.
"Nasz nowy dom" będzie można oglądać w niedzielne popołudnia - stawka za spot wynosi 69,3 tys. zł.
Najdroższy spot przy "Wydarzeniach" kosztuje 84,3 tys. zł w dni robocze i 42,7 tys. zł w niedzielne wieczory.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 45,6 tys. zł w dni robocze i 73,5 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 46,5 tys.zł i 87,1 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy czołowego nadawcy telewizyjnego - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na czerwiec br.
Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 549 911 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,46 proc. (po wzroście o 1,7 proc. rok do roku).
Dołącz do dyskusji: "Kabaret na żywo" najdroższy dla reklamodawców w Polsacie