90 procent Amerykanów nie rozumie HDTV
90 procent Amerykanów nie rozumie na czym polega telewizja wysokiej rozdzielczości (High-Definition TV - HDTV).
Jak informuje serwis TVPredictions.com, powołując się na badanie amerykańskiej sieci sklepów Best Buy, około połowa Amerykanów nie zdaje sobie również sprawy z kosztów związanych z kupnem odbiornika HDTV.
Pomimo tego, że w około 30 procentach amerykańskich domów znajduje się odbiornik telewizyjny HD, badanie Best Buy pokazuje, że mieszkańcy USA wciąż są zdezorientowani w takich kwestiach jak wojna formatów między HD DVD a Blu-ray czy różnice między telewizją cyfrową a HD.
Wyniki tego badania martwią Best Buy, jako że w nadchodzącym sezonie przedświątecznym firma liczy na wzrost sprzedaży produktów z sektora HDTV. Sieć zdecydowała się więc na uruchomienie kampanii edukacyjnej o nazwie "HD Done Right", która ma poprawić świadomość klientów w tym temacie.
źródło: TVPredictions.com
Dołącz do dyskusji: 90 procent Amerykanów nie rozumie HDTV