9 chętnych na realizację kampanii o szkodliwości spożywania cukru
9 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczących działań promocyjnych i edukacyjnych na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru i jego negatywnego wpływu na zdrowie Polaków - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Partner of Promotion, Twożywo, Fabryka Marketingu i Aplan Media.
Oferty złożyły: Partner of Promotion z Exacto (z ceną 1,49 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,35 mln zł), Bringmore Advertising (1,49 mln zł), Twożywo (1,5 mln zł), Film Image (1,28 mln zł), Five Media (994,8 tys. zł), Sadowski (1,78 mln zł), Fabryka Marketingu (1,29 mln zł) i Aplan Media (1,45 mln zł).
Celem zaplanowanych przez resort zdrowia działań jest promowanie prozdrowotnych wyborów żywieniowych oraz poprawa jakości diety przez ograniczenie spożycia słodkich napojów, zwiększenie świadomości Polaków na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru i jego negatywnego wpływu na ich zdrowie, wzrost świadomości Polaków na temat weryfikacji zawartości cukru w produktach żywnościowych (sprawdzanie etykiet składu produktów żywnościowych), propagowanie zdrowego stylu życia itp.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się opracowaniem scenariuszy i produkcją spotu telewizyjnego w wersjach 30 i 15 - sekundowych dla grupy docelowej dzieci (5+), oddzielnych spotów dedykowanych młodzieży i oddzielnych dla osób dorosłych. Mają też powstać 3 różne spoty viralowe, które będą emitowane w internecie, mediach społecznościowych . Agencja zajmie się też przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii w internecie, przygotuje także materiały informacyjne na temat kampanii, opublikuje minimum 2 artykuły miesięcznie w prasie.
Budżet resortu na zaplanowane działania wynosi 1,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 9 chętnych na realizację kampanii o szkodliwości spożywania cukru