SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

80 nominacji do Złotych Spinaczy 2016, najwięcej dla MSL Group, Havas PR Warsaw i Rc2

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Najwięcej szans na nagrody mają agencje MSL Group, Havas PR Warsaw, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Garden of Words i Walk.

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy nominowano po trzy projekty w 26 kategoriach konkursowych, a dwa w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy.

Osiem szans na nagrody ma agencja MSL Group, po sześć - Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. pięć - Garden of Words, a cztery - Walk.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz (jury może przyznać więcej niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą), a w kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 2 grudnia br. Audytorem konkursu jest KPMG.


Nominacje w konkursie Złote Spinacze 2016


Kategorie główne:

1.    PR korporacyjny
•    „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
•    „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

2.    PR produktu
•    „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
•    „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
•    „Jedno  życzenie Pampers i UNICEF” - Partner of Promotion

3.    Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
•    „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
•    „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” - LoveBrands Relations
•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

4.    Kampania społeczna
•    „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
•    „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
•    „Nie chcę być strażakiem!” - WALK, Fundacja Integracja

5.    Komunikacja wewnętrzna
•    „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” - Grayling Poland, Novo Nordisk
•    „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR
•    „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

6.    Event komercyjny
•    „H&M Królestwo” - Endorfina Events, H&M
•    „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
•    „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

7.    Event społeczny
•    „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” - Miasto Stołeczne Warszawa
•    „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville
•    „Event społeczny pn. Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre

8.    Launch nowego produktu, usługi lub firmy
•    „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
•    „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

9.    Corporate Social Responsibility (CSR)
•    „ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk
•    “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
•    „8. edycja programu „Po Stronie Natury” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

10.    Social media
•    „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
•    „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
•    „#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

11.    Business-to-Business PR
•    „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK
•    „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland
•    „The Venture” - MSLGROUP

12.    PR finansowy i relacje inwestorskie
•    „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants
•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
•    „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” - Deutsche Bank Polska

13.    Media Relations
•    „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
•    „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry "Wiedźmin" podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” - Krakowskie Biuro Festiwalowe
•    „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” - Public Dialog, Ardor Auctions

14.    Employer Branding
•    „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” - LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
•    „Poczuj miętę do Capgemini” - Capgemini Polska, MJCC
•    „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

15.    Content Marketing
•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
•    „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
•    „By me” - Porta KMI Poland, Alert Media Communications

16.    Custom Publishing
•    „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” - Grupa Żywiec
•    „Akademia Roca – Łazienka dostępna” - Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
•    „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” - Publicon PR

Kategorie sektorowe:

1.    Technologia, IT, telekomunikacja
•    „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
•    „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
•    „Głowa do góry!” – Publicon PR

2.    Finanse
•    „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK
•    „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska
•    “#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

3.    Sektor spożywczy
•    „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board
•    „Wargorr w Wedlu” - 24/7Communication
•    „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

4.    Kultura i Media
•    „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
•    „Young Arts Festival” - Fundacja Young Arts
•    “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

5.    Medycyna i Zdrowie
•    „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
•    „Atopowi Bohaterowie” - Havas PR
•    „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” - Profile

6.    Sport, turystyka, rekreacja
•    „Reebok - Be More Human” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
•    “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness - inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
•    „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

7.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
•    „.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations
•    „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

8.    Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
•    „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland
•    „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
•    „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

9.    NGO i Sektor publiczny
•    „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
•    „Open a door to Israel” - Partner of Promotion, Ambasada Izraela
•    “TworzyMY atmosferę” - Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising

Kategorie specjalne:

1.    Kreatywność
•    „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
•    “ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

2.    Efektywność
•    „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP
•    „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
•    „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

Dołącz do dyskusji: 80 nominacji do Złotych Spinaczy 2016, najwięcej dla MSL Group, Havas PR Warsaw i Rc2

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CzY
Złotych Spina - CZY!!!!

0 0
odpowiedź
User
Alan
Brawo hivokryzja.
0 0
odpowiedź
User
Alan
Brawo hivokryzja.
0 0
odpowiedź