SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38Content Communication obsługuje Mercedes-Benz Vans

Agencja 38Content Communication rozpoczęła współpracę z marką Mercedes-Benz. Jest to kontynuacja działań podjętych w 2022 roku, przy czym ich zakres został rozszerzony o dodatkowe aktywności.

Do zadań agencji należy tworzenie strategii komunikacji PR, realizacja działań contentowych i media relations, współpraca z influencerami, a także działania mediowe. Komunikacja projektu skoncentrowana jest na flocie van. 

- Rosnące zapotrzebowanie na auta elektryczne obserwujemy zarówno wśród klientów prywatnych, jak i firmowych. Mercedes-Benz w swojej długofalowej strategii biznesowej, stawia na rozwój elektrycznej floty, oferując elektryczne odpowiedniki tradycyjnych aut spalinowych w każdej klasie. Wierzymy, że dzięki prowadzonym wspólnie z 38Content Communication działaniom komunikacyjnym, społeczna świadomość nt. lokalnie bezemisyjnego transportu, ale także zwyczajnych korzyści biznesowych związanych z użytkowaniem elektrycznych vanów będzie się zwiększać – mówi Magdalena Słoniewska, head of marketing w Mercedes-Benz Vans.

Za kreację i koncepcję strategiczną odpowiada agencja 38Content Communication, która zajmuje się również kompleksową obsługą i prowadzeniem komunikacji. Działania operacyjne po stronie agencji realizowane są przez senior consultantki Justynę Spychalską i Monikę Langner. Nadzór strategiczny sprawuje Zbigniew Badziak, wiceprezes 38Content Communication.

Dołącz do dyskusji: 38Content Communication obsługuje Mercedes-Benz Vans

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl