SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication odpowiada za wprowadzenie do Polski ukraińskiej sieci restauracyjnej

Agencja 38 Content Communication wprowadza na polski rynek Rebernię - restauracyjny koncept ze Lwowa. Pierwszy polski lokal tej sieci specjalizującej się w grillowanych żeberkach otwarto w lipcu na rynku Manufaktury w Łodzi. 

Wśród zadań agencji  38 Content Communication są działania media relations, współpraca z lokalnymi i ogólnopolskimi influencerami, komunikacja kryzysowa, content i działania reklamowe w social mediach, kampania outdoor oraz organizacja oficjalnego otwarcia VIP.

Po stronie agencji za działania PR i content social media odpowiada zespół Agnieszki Danowskiej-Tomczyk: Monika Langner, PR manager oraz Karolina Czepkiewicz, PR & communication consultant. Za zakup mediów odpowiada Rafał Taranowski, dyrektor ds. mediów, a działania rekamowe w social mediach prowadzi Paweł Korek, social media specialist.

Klient nawiązał współpracę z agencją w drodze rekomendacji.

Rebernia to autorski koncept, który powstał we Lwowie w 2016 roku w ramach Holdingu !FEST, posiadającego ponad 20 lokali gastronomicznych w Ukrainie.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication odpowiada za wprowadzenie do Polski ukraińskiej sieci restauracyjnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl