Human Signs odpowiada za kampanię „360° wokół odporności” firmy Langsteiner
Wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz wspierania odporności pt. „360° wokół odporności” firmy farmaceutycznej Langsteiner. Kampanię realizuje agencja Human Signs.
Firma Langsteiner dołączyła do grona lientów Agencji Human Signs w styczniu 2021 roku. Działania komunikacyjne będą prowadzone cały rok, a jednym z ich kluczowych elementów jest realizacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz wspierania odporności pt. „360° wokół odporności”.
W ramach tego projektu planowany jest cykl spotkań z ekspertami, którzy będą poruszać zagadnienia związane z układem immunologicznym człowieka, jak również rozprawiać się z mitami, które wokół tego tematu narosły.
Za realizację projektu odpowiada Anna Szarek, dyrektor działu healthcare&education w Human Signs.
Dołącz do dyskusji: Human Signs odpowiada za kampanię „360° wokół odporności” firmy Langsteiner