„24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV
Informacyjny serwis „24 godziny online.pl” to flagowy program Nowa TV, który na antenie tej stacji śledzi 21 tys. widzów. Audycja jest równolegle pokazywana w 8TV, gdzie jej widownia wynosi dodatkowe 43 tys. osób - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
Nowa TV to nowa stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media, która wystartowała 9 listopada br. Nadaje na ósmym multipleksie (MUX-8) oraz jest dostępna w sieciach kablowych i w nc+. Jednym z głównych punktów ramówki jest program informacyjny „24 godziny online.pl” emitowany od poniedziałku do niedzieli o godz. 18.30. Każde wydanie programu trwa ok. 25 minut, a prowadzą je dziennikarze, którzy poprzednio związani byli z Telewizją Polską: Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Marek Czyż oraz Joanna Dunikowska. Szefem redakcji informacyjno-publicystycznej jest Tomasz Sygut, poprzednio dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP.
Program „24 godziny online.pl” można oglądać równolegle na antenie dwóch stacji - wspomnianej Nowa TV oraz mającej większy zasięg 8TV (właścicielem obu stacji jest Grupa ZPR Media).
Średnia widownia „24 godziny online.pl” w 8TV w okresie od 9 listopada do 13 grudnia br. wyniosła 43 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Skumulowany zasięg (RCH 1 min - liczba widzów oglądająca dany program bądź stację telewizyjną przynajmniej przez 1 minutę) każdego odcinka wyniósł średnio 128 tys. widzów w 4+, a łączny zasięg wszystkich emisji - 2,70 mln osób.
Średni czas oglądania każdego odcinka przez jednego widza w ciągu 1 minuty (ATS 1 min) wyniósł 6 min i 55 sekund, co stanowi 32,31 proc. średniej długości odcinka.
Na antenie Nowa TV średnia widownia serwisu w analizowanym okresie wyniosła 21 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 0,15 proc. i 0,16 proc. udziału. Średni zasięg każdego odcinka wyniósł 55 tys. widzów, a całego programu - 1,27 mln osób. Z kolei średni czas oglądania przez jednego widza wyniósł 7 minut i 49 sekund (36,07 proc. długości przeciętnego odcinka).
Łączna widownia „24 godzin online.pl” na obu antenach wyniosła około 64 tys. widzów. Przynajmniej 1 minutę audycji na przynajmniej jednej z dwóch anten oglądało średnio 3,51 mln widzów w 4+.
- W ciągu miesiąca premierowe wydania „24 godzin" miało okazję zobaczyć ponad 3,5 miliona widzów. 26 listopada program osiągnął wyniki na poziomie około 200 tysięcy i prawie 1,5 procent udziałów w rynku w grupie komercyjnej. - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut. - Dodatkowo każdego dnia kilka tysięcy widzów śledzi nasze wydania za pośrednictwem streamingu na stronie i FB. To obiecujący start, który daje mnóstwo energii do pracy. Rynek telewizyjny w Polsce zmienia się. Jestem przekonany, że na nim „namieszamy”. Czas i rozwój MUX8 na pewno pracują na naszą korzyść - dodaje.
Nowa TV to nowa stacja telewizyjna, która wystartowała 9 listopada br. i nadaje m.in. na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Z kolei 8TV ruszyła 28 września br. na MUX-1. W ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał zastąpił Eskę TV.
RCH (Reach) - zmienna określająca liczbę widzów, jaka w całym badanym okresie czasu oglądała przynajmniej przez jedną minutę dany program lub miała kontakt ze stacją telewizyjną.
ATS (Average Time Spend) - wskaźnik oznaczający średni czas oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej.
Dołącz do dyskusji: „24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV