SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN

Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”.

Udział pierwszych pięciu odcinków “Prosto w serce”, emitowanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 18,15 proc. w grupie 4+ i 19,43 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.  Pokazane rok wcześniej przez TVN premierowe odcinki “Majki” śledziło 2,56 mln widzów, ale notowała one wyższe udziały w rynku niż nowy serial - 18,80 proc. w 4+ i aż 22,59 proc. w 16-49.

Stacja w paśmie emisji “Prosto w serce” zajmuje drugie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 29,40 proc. udziału. Za TVN plasują się Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 14,28 proc.) i TVP 2 (teleturnieje, “Panorama”; 12,04 proc.;). TVN jest drugi za Jedynką także w grupie komercyjnej.

Z danych wynika, że nową telenowelę TVN oglądają głównie kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

ZOBACZ FOTO GALERIĘ Z SERIALU

“Prosto w serce” to opowieść o miłości opuszczonej przez matkę, energicznej dziewczyny, Moniki Milewskiej, zarabiającej na życie jako bokserka (w tej roli Anna Mucha) oraz przystojnego i bogatego właściciela firmy deweloperskiej Artura Sagowskiego (Filip Bobek). Ich życiowe drogi spotkają się, gdy Monika pojawia się w firmie Artura w poszukiwaniu pracy.


Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
03-01-20112 634 55118,11%20,07%
04-01-20112 763 09919,80%20,66%
05-01-20112 411 32317,72%18,00%
06-01-20112 709 25117,48%19,40%
07-01-20112 398 19817,74%18,93%
Średnia2 582 78018,15%19,43%

 

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 14 192 97729,40%23,17%
TVN – Prosto w serce2 582 78018,15%19,43%
Polsat2 037 07214,28%17,88%
TVP 21 716 80012,04%9,79%


Profil widowni telenoweli

 ADH %AFF
PłećMężczyźni32,96%68
Kobiety67,04%129
Wiek 4-92,34%39
 10-154,58%67
16 - 192,60%46
20 - 243,81%48
25 - 297,34%82
30 - 348,64%104
35 - 397,27%99
40 - 445,89%92
45 - 495,87%85
50 - 5410,96%136
55 - 5910,34%133
6030,38%151
Wlk. miastaWieś29,61%76
< 50 tys.22,51%94
50-100 tys.11,88%138
100-200 tys.11,35%140
> 200 tys.24,65%122
ZawódTop management6,12%70
Pracownicy średniego szczebla15,35%102
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,94%100
Emeryci37,92%148
Inni20,67%67
WykształceniePodstawowe48,70%108
Średnie32,77%111
Wyższe11,61%92
Inne6,91%54


 

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_michal
N FILM HD to je to !!!! oOoOoO dupki tylko wiecej filmow dla geji i przedwojennych !!!!!!!!!!!111
odpowiedź
User
miki
no cieniutko, powiedziałabym ;-)
odpowiedź
User
TFM
Informacja o serialu i znowu jakiś dziwny komentarz dotyczący nFILM HD. Ktoś ma obsesję.
odpowiedź