2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN
Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”.
Udział pierwszych pięciu odcinków “Prosto w serce”, emitowanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 18,15 proc. w grupie 4+ i 19,43 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Pokazane rok wcześniej przez TVN premierowe odcinki “Majki” śledziło 2,56 mln widzów, ale notowała one wyższe udziały w rynku niż nowy serial - 18,80 proc. w 4+ i aż 22,59 proc. w 16-49.
Stacja w paśmie emisji “Prosto w serce” zajmuje drugie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 29,40 proc. udziału. Za TVN plasują się Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 14,28 proc.) i TVP 2 (teleturnieje, “Panorama”; 12,04 proc.;). TVN jest drugi za Jedynką także w grupie komercyjnej.
Z danych wynika, że nową telenowelę TVN oglądają głównie kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Prosto w serce” to opowieść o miłości opuszczonej przez matkę, energicznej dziewczyny, Moniki Milewskiej, zarabiającej na życie jako bokserka (w tej roli Anna Mucha) oraz przystojnego i bogatego właściciela firmy deweloperskiej Artura Sagowskiego (Filip Bobek). Ich życiowe drogi spotkają się, gdy Monika pojawia się w firmie Artura w poszukiwaniu pracy.
Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
03-01-2011 | 2 634 551 | 18,11% | 20,07% |
04-01-2011 | 2 763 099 | 19,80% | 20,66% |
05-01-2011 | 2 411 323 | 17,72% | 18,00% |
06-01-2011 | 2 709 251 | 17,48% | 19,40% |
07-01-2011 | 2 398 198 | 17,74% | 18,93% |
Średnia | 2 582 780 | 18,15% | 19,43% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 4 192 977 | 29,40% | 23,17% |
TVN – Prosto w serce | 2 582 780 | 18,15% | 19,43% |
Polsat | 2 037 072 | 14,28% | 17,88% |
TVP 2 | 1 716 800 | 12,04% | 9,79% |
Profil widowni telenoweli
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 32,96% | 68 |
Kobiety | 67,04% | 129 | |
Wiek | 4-9 | 2,34% | 39 |
10-15 | 4,58% | 67 | |
16 - 19 | 2,60% | 46 | |
20 - 24 | 3,81% | 48 | |
25 - 29 | 7,34% | 82 | |
30 - 34 | 8,64% | 104 | |
35 - 39 | 7,27% | 99 | |
40 - 44 | 5,89% | 92 | |
45 - 49 | 5,87% | 85 | |
50 - 54 | 10,96% | 136 | |
55 - 59 | 10,34% | 133 | |
60 | 30,38% | 151 | |
Wlk. miasta | Wieś | 29,61% | 76 |
< 50 tys. | 22,51% | 94 | |
50-100 tys. | 11,88% | 138 | |
100-200 tys. | 11,35% | 140 | |
> 200 tys. | 24,65% | 122 | |
Zawód | Top management | 6,12% | 70 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,35% | 102 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,94% | 100 | |
Emeryci | 37,92% | 148 | |
Inni | 20,67% | 67 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 48,70% | 108 |
Średnie | 32,77% | 111 | |
Wyższe | 11,61% | 92 | |
Inne | 6,91% | 54 |
Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN