SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

190 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2”. 660 tys. zł z reklam

Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” oglądało średnio 190 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrała walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 659 tys. zł.

W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany był na antenie TVP1 we wtorki ok godz. 22.25 (część odcinków pokazano około godz. 22.50). Średnia oglądalność drugiej edycji programu, pokazanej w okresie od 6 września do 6 grudnia br., wyniosła 190 tys. widzów, co przełożyło się na 1,90 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 25 października br. Obejrzało go 351 tys. osób.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

25-10-2016

22:27:37

22:51:59

351 221

3,13%

29-11-2016

22:21:56

22:45:12

239 834

1,95%

06-12-2016

22:27:08

23:00:58

211 233

1,94%

Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.

TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji 2” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP2, emitujący wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów” i pasmo filmów dokumentalnych, której udział wyniósł 13,39 proc. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Kuba Wojewódzki”; 12,97 proc. udziału), a trzeci wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (filmy fabularne; 11,60 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej uplasowały się odpowiednio: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 4+

Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

1 338 869

13,39%

440 248

9,64%

754 748

11,53%

TVN

1 296 471

12,97%

787 816

17,25%

1 002 274

15,32%

Polsat

1 160 175

11,60%

685 259

15,01%

926 878

14,17%

TVP1 - Firmowe ewolucje 2

189 558

1,90%

79 648

1,74%

119 593

1,83%

Wpływy reklamowe z 10 odcinków drugiej edycji audycji wyniosły 659 tys. zł. Dla porównania pierwsza seria, również licząca 10 odcinków, zarobiła z reklam 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.

Drugą edycję cyklu prowadził Arkadiusz Mierzwa, który w tej roli zastąpił Macieja Orłosia.

Dołącz do dyskusji: 190 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2”. 660 tys. zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Caveman
Widziałem ostatnio chyba odcinek finałowy chwile bo dłużej się nie dało .
No realizacja masakra, scenografia ? chyba z oryginalnej"wielkiej gry" .
To był finał więc spodziewał bym się jakiejś pompy, a tam publiczność stanowiła z 20 osób
w studiu przypominającym mieszkanie :) siedzieli na jakiś taboretach . no masakra jakie dziadostwo.
czy nikt tam nie ma choć podstawowego zmysłu dobrego smaku? :)
no i jeszcze to pokazują .
0 0
odpowiedź