190 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2”. 660 tys. zł z reklam
Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” oglądało średnio 190 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrała walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 659 tys. zł.
W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany był na antenie TVP1 we wtorki ok godz. 22.25 (część odcinków pokazano około godz. 22.50). Średnia oglądalność drugiej edycji programu, pokazanej w okresie od 6 września do 6 grudnia br., wyniosła 190 tys. widzów, co przełożyło się na 1,90 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 25 października br. Obejrzało go 351 tys. osób.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
25-10-2016 |
22:27:37 |
22:51:59 |
351 221 |
3,13% |
29-11-2016 |
22:21:56 |
22:45:12 |
239 834 |
1,95% |
06-12-2016 |
22:27:08 |
23:00:58 |
211 233 |
1,94% |
Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji 2” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP2, emitujący wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów” i pasmo filmów dokumentalnych, której udział wyniósł 13,39 proc. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Kuba Wojewódzki”; 12,97 proc. udziału), a trzeci wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (filmy fabularne; 11,60 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej uplasowały się odpowiednio: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 4+ |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP2 |
1 338 869 |
13,39% |
440 248 |
9,64% |
754 748 |
11,53% |
TVN |
1 296 471 |
12,97% |
787 816 |
17,25% |
1 002 274 |
15,32% |
Polsat |
1 160 175 |
11,60% |
685 259 |
15,01% |
926 878 |
14,17% |
TVP1 - Firmowe ewolucje 2 |
189 558 |
1,90% |
79 648 |
1,74% |
119 593 |
1,83% |
Wpływy reklamowe z 10 odcinków drugiej edycji audycji wyniosły 659 tys. zł. Dla porównania pierwsza seria, również licząca 10 odcinków, zarobiła z reklam 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.
Drugą edycję cyklu prowadził Arkadiusz Mierzwa, który w tej roli zastąpił Macieja Orłosia.
Dołącz do dyskusji: 190 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2”. 660 tys. zł z reklam
No realizacja masakra, scenografia ? chyba z oryginalnej"wielkiej gry" .
To był finał więc spodziewał bym się jakiejś pompy, a tam publiczność stanowiła z 20 osób
w studiu przypominającym mieszkanie :) siedzieli na jakiś taboretach . no masakra jakie dziadostwo.
czy nikt tam nie ma choć podstawowego zmysłu dobrego smaku? :)
no i jeszcze to pokazują .