1,9 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 7”. Polsat zdecydowanym liderem rynku
Siódmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,92 mln widzów, o 190 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.
Polsat siódmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około godz. 22.00, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 marca br.) wyniosła 1,92 mln widzów, co przełożyło się na 18,64 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 16,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 11 marca br. Przed telewizorami zgromadził on 2,01 mln oglądających, a jego udział w 4+ wyniósł 18,55 proc.
Dla porównania, piąta edycja formatu, nadawana wiosną ub.r. (w okresie od 12 do 26 marca) przyciągała przed telewizory o 190 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób, co przekładało się na 19,68 proc. udziału w grupie 4+ i 18,11 w 16-49.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP1, emitującej w tym czasie filmy fabularne, co daje jej 8,93 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (także filmy; 6,72 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. programy rozrywkowe i „Zabójcze umysły”; 5,11 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Dobre wyniki oglądalności notują również powtórki programu, pokazywane w niedzielne popołudnia. Pierwsze trzy niedzielne odcinki najnowszego sezonu formatu oglądało średnio 1,45 mln widzów, co przełożyło się na 11,63 proc. udziału w grupie 4+ i 12,06 w 16-49.
- Cieszy nas pozycja lidera w tak trudnym, wymagającym paśmie. Świetne wyniki „Twoja twarz brzmi znajomo” to potwierdzenie, że polski widz nadal docenia jakość, widowiskowość i unikalność tego formatu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. - Ten program to dla uczestników i ekipy realizacyjnej ogromne wyzwanie. Wielogodzinne treningi wokalne i choreograficzne, proces metamorfozy, spektakularna scenografia. Sympatia i zaufanie widzów to dla nas najlepsze słowa uznania - dodaje.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
W widowisku „Twoja twarz brzmi znajomo” gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Prowadzącymi program są Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w gronie jurorów znajdują się Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka i Bartłomiej Kasprzykowski.
Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 7”. Polsat zdecydowanym liderem rynku