1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej
Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.
Średni udział w rynku wyniósł 14,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 14,52 proc. udziału w rynku 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 10,98 proc. i 13,95 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
21-03-2010 | 2543484 | 19,76% | 19,84% |
28-03-2010 | 2104571 | 18,12% | 19,24% |
04-04-2010 | 1559346 | 14,95% | 14,73% |
25-04-2010 | 1382821 | 14,26% | 14,50% |
02-05-2010 | 1076602 | 11,69% | 10,77% |
09-05-2010 | 1448801 | 14,55% | 13,91% |
16-05-2010 | 1585723 | 12,99% | 12,88% |
23-05-2010 | 1293612 | 13,58% | 15,69% |
30-05-2010 | 1136736 | 11,38% | 10,28% |
06-06-2010 | 804014 | 8,96% | 10,14% |
średnio | 1493567 | 14,30% | 14,52% |
Średnio 2009 | 1116939 | 10,98% | 13,95% |
Liderem pasma była Jedynka z 3,06 mln widzów i 29,21 proc. udziału w grupie 4+. Kolejna pozycja z 1,78 mln osób i 17 proc. udziału przypadła TVP2. Za Polsatem – na czwartej pozycji znalazła się telewizja TVN z liczbą 896 tys. widzów i 8,56 proc. udziału.
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP1 | 3057549 | 29,21% |
TVP2 | 1780985 | 17,01% |
POLSAT | 1493567 | 14,30% |
TVN | 896159 | 8,56% |
Wpływy reklamowe wokół formatu wyniosły 5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W profilu widowni dominowały osoby po 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do jego kontynuacji.
WIRTUALNEMEDIA.PL | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,21% | 84 |
Kobiety | 59,79% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 2,23% | 37 |
10-15 | 4,96% | 71 | |
16 - 19 | 3,38% | 58 | |
20 - 24 | 4,06% | 50 | |
25 - 29 | 7,05% | 79 | |
30 - 34 | 6,72% | 82 | |
35 - 39 | 6,25% | 88 | |
40 - 44 | 5,52% | 86 | |
45 - 49 | 8,47% | 119 | |
50 - 54 | 13,51% | 164 | |
55 - 59 | 11,79% | 155 | |
60+ | 26,05% | 134 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,71% | 110 |
< 50 tys. | 26,70% | 111 | |
50-100 tys. | 8,05% | 94 | |
100-200 tys. | 7,24% | 91 | |
> 200 tys. | 15,29% | 75 | |
Zawód | Top management | 4,09% | 53 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,48% | 86 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,88% | 118 | |
Emeryci | 34,82% | 140 | |
Inni | 24,73% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 59,51% | 130 |
Średnie | 26,74% | 90 | |
Wyższe | 6,56% | 57 | |
Inne | 7,20% | 55 |
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.
Program produkuje ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej