SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.

Średni udział w rynku wyniósł 14,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 14,52 proc. udziału w rynku 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 10,98 proc. i 13,95 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49).

 

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
21-03-2010 2543484 19,76% 19,84%
28-03-2010 2104571 18,12% 19,24%
04-04-2010 1559346 14,95% 14,73%
25-04-2010 1382821 14,26% 14,50%
02-05-2010 1076602 11,69% 10,77%
09-05-2010 1448801 14,55% 13,91%
16-05-2010 1585723 12,99% 12,88%
23-05-2010 1293612 13,58% 15,69%
30-05-2010 1136736 11,38% 10,28%
06-06-2010 804014 8,96% 10,14%
średnio 1493567 14,30% 14,52%
Średnio 2009 1116939 10,98% 13,95%


Liderem pasma była Jedynka z 3,06 mln widzów i 29,21 proc. udziału w grupie 4+. Kolejna pozycja z 1,78 mln osób i 17 proc. udziału przypadła TVP2. Za Polsatem – na czwartej pozycji znalazła się telewizja TVN z liczbą 896 tys. widzów i 8,56 proc. udziału. 

  
     Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP1 3057549 29,21%
TVP2 1780985 17,01%
POLSAT 1493567 14,30%
TVN 896159 8,56%


Wpływy reklamowe wokół formatu wyniosły 5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W profilu widowni dominowały osoby po 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do jego kontynuacji. 

WIRTUALNEMEDIA.PL  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,21% 84
  Kobiety 59,79% 115
Wiek  4-9 2,23% 37
   10-15 4,96% 71
  16 - 19 3,38% 58
  20 - 24 4,06% 50
  25 - 29 7,05% 79
  30 - 34 6,72% 82
  35 - 39 6,25% 88
  40 - 44 5,52% 86
  45 - 49 8,47% 119
  50 - 54 13,51% 164
  55 - 59 11,79% 155
  60+ 26,05% 134
Wlk. miasta Wieś 42,71% 110
  < 50 tys. 26,70% 111
  50-100 tys. 8,05% 94
  100-200 tys. 7,24% 91
  > 200 tys. 15,29% 75
Zawód Top management 4,09% 53
  Pracownicy średniego szczebla 12,48% 86
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,88% 118
  Emeryci 34,82% 140
  Inni 24,73% 76
Wykształcenie Podstawowe 59,51% 130
  Średnie 26,74% 90
  Wyższe 6,56% 57
  Inne 7,20% 55

 
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą  udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.

Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sucks
Wirtualnemedia sucks! kiedy pisza ze Klub szalonych dziewic mial w pasmie wieczorym 2 mln to nie pojawilo sie "tylko" choc to porazka sromotna. Kiedy polsat zostal liderem ogladalnosci w grupie komercyjnej w maju to w artykule temu poswieconym sprawe przemilczano. Kto to redaguje? Slabo coraz slabiej
0 0
odpowiedź
User
walter
cały Polsat - totalne dno
0 0
odpowiedź
User
walter go home
Walter idz na emeryture
0 0
odpowiedź