Astronomiczna pora na budzik?


czwartek 13/08/2009
1

Kielecki Park (Inkubator?) Technologiczny doszedł do wniosku, że nadszedł czas (astronomiczny) na kampanię promującą i sam Inkubator i ideę przedsiębiorczości wśród młodzieży akademickiej. Akcja promocyjna składać się będzie (pomijając to co zrobią bezpłatnie media z okazji sezonu ogórkowego) z bilbordów i malunków na autobusach. Obejrzałem…

Wizualizacje inkubator. kielce. pl/pl/aktualnosci/pokaz/112″ title=”inkubator”>akcji można znaleźć tu (bilbord) i tu (autobus). Obejrzane? No to kilka pytań:

1. Hasło! Czy można użyć zwrotu „astronomiczna pora na…” cokolwiek? Szczerze wątpię;

2. Jaka to niby pora astronomiczna? Sądząc po stroju modelki to lato, czyli okres gdy studenci wypoczywają po trudach ciężkiego życia akademickiego;

3. „Inkubator to dobre miejsce na start” – czy aby na pewno? Mnie to on się kojarzy z oddziałem noworodków w szpitalu. Nie wiem co tam w ramach „I kto to mówi” dzieciaki sobie nadają, ale chyba zwrot: „Ja zacząłem w inkubatorze!”, przegrywa ze stwierdzeniem „A ja miałem dychę w Skali Apgar!”;

4. Nie za dużo tych haseł w jednym miejscu (z dala i tak widać li tylko „Własną firmę” – tyle, że nie wiadomo „własną firmę” co? – załóż, sprzedaj, podpal…)?

5. To w końcu: Kielecki Park Technologiczny, czy Kielecki Inkubator Technologiczny? Z dowcipów o blondynce: To jak się mówi: Irak, czy Iran?

6. Co ma budzik do pory astronomicznej? Mnie na przykład przypomina ideę zmiany umundurowania z letniego na zimowe i odwrotnie determinowaną przez datę kalendarza a nie panująca aurę :-)

7. Co czytamy po rozsunięciu drzwi autobusu? …„Włairmę”. Czy to jakiś element kampanii podprogowej? W końcu wionie z tego zwrotu czarną magią. Najwidoczniej „świętokrzyskie czaruje” :-) Mnie się wydawało, że ruchomy element w reklamie, za który nie trzeba dodatkowo płacić (i trudzić się z montażem) to rzecz warta brutalnego wykorzystania.

8. Czy trzeba dodać jakieś słowo podsumowania?

Ps. Sam pomysł oczywiście godzien jest poparcia (urzędy muszą się profesjonalnie promować – wybaczcie truizm). Młodzież powinna brać sprawy w swoje ręce skoro wreszcie jest we własnym domu i oby tylko to co nie jest zabronione było dozwolone….


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


sześć × = 42

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Dowcip o social mediach na koniec

piątek 31/05/2019
2

Bodaj najbardziej adekwatny dowcip o social mediach wymyślono i opublikowano w czasach PRL. Podziwiam wizjonerstwo autora, który tak trafnie opisał rzeczywistość komunikacji XXI wieku. Dobry…


Marketing i sztuczna inteligencja

środa 06/12/2017
1

Każde działania marketingowe powinny zaczynać się wewnątrz (organizacji, czy jednostki terytorialnej). W czasach upowszechniającego się dostępu do Internetu i mediów społecznościowych w zasadzie nie ma…


#DzieńBezPolityków - krótki komentarz o oczywistych skutkach wprowadzenia zakazu

piątek 16/12/2016
14

Wczoraj był protest pod Sejmem. Dziś mamy #DzieńBezPolityków w mediach. W normalnym roku nazywa się to: „Dzień dobrych wiadomości”. ;-) Nie wiem, czy to zauważyliście,…


Dlaczego „Wiadomości” TVP są do kitu?

środa 30/11/2016
4

Na początek poszukajmy odpowiedzi na tytułowe pytanie. Dlaczego „Wiadomości” TVP są do kitu? Bo są stronnicze? A kto nie jest? Bo uprawiają nachalną propagandę? Fakt,…


Wyjęli mi sukienkę z koszyka… (rzecz o wyprzedażach w sklepach internetowych)

czwartek 18/08/2016
674

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Stoimy w kolejce do kasy. Pani pyta: czy zapłacimy kartą, czy gotówką? Dokonujemy bohatersko tego prozaicznego wyboru. Zaglądamy do koszyka i…


Komunikacja w dyplomacji (dziwna wojna, zagłada Żydów i Solidarność)

poniedziałek 23/05/2016
4

Podobnie jak każda szanująca się organizacja również państwa mają swoją komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Mają też cele długofalowe, które kolejne rządy, a nawet pokolenia przekazują…


Obrona demokracji – kampania społeczna skazana na (nie)powodzenie?

czwartek 19/05/2016
0

Kampanie społeczne w Polsce często straszą. Nie wiem skąd bierze się przeświadczenie, że odbiorca wystraszony więcej zapamiętuje z przesłania. Przypominacie sobie na przykład tego ducha…


Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga

czwartek 12/05/2016
0

Obrazek – sobota 7 maja 2016 roku, pośpieszny przegląd treści na Facebook.com. Większość znajomych: grilluje, trenuje przed biegiem, albo biegnie, łazi po górach, koncertuje albo…


Metafor weekendowy (odcinek IV)

niedziela 10/01/2016
0

Tydzień upłynął na dalszej dewaluacji pisania listów. Dyspucie o wolności słowa i luźnych rozważaniach na temat mediów publicznych i mediów narodowych. Do kompletu przyjechał na…


Metafor (po) weekendowy (odcinek III)

poniedziałek 04/01/2016
2

Przysnąłem i dlatego „Metafor” dopiero dzisiaj. Zresztą – wczoraj i tak pewnie nikt by go nie przeczytał, bo zaangażowani politycznie czytają tylko i wyłącznie sami…