Moje ostatnie wpisy

 

Czy przyszłość reklamy online należy do Content Marketingu?

czwartek 03/10/2013

  „Content Marketing”, czyli dotarcie do potencjalnych klientów poprzez dostarczenie im wartościowych treści, nie jest nową strategią promocji. Był chętnie wykorzystywany w czasach, gdy Internet był w strefie marzeń futurystów.  W ostatnim czasie ta forma promocji zyskuje jednak mocno na znaczeniu i popularności, co potwierdza choćby ten wykres z Google Trends: Źródło:http://tnij.org/googletrendy Globalna popularność zapytań…

Czy Twoja strona już spadła w Google? Wkrótce może.

wtorek 28/08/2012

Jeszcze niedawno, mimo grożenia palcem przez przedstawicieli Google, np. Matta Cutts’a , najbardziej skutecznymi metodami pozycjonowania były te niezgodne z  regulaminami wyszukiwarek: Systemy Wymiany Linków, odnośniki z tysięcy stron, pełnych sztucznie  tworzonych treści, będących zbitką przypadkowych słów, kopii Wikipedii czy tekstów piosenek.  Kto działał zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek – nie miał szans na pierwsze miejsce…