Czy przyszłość reklamy online należy do Content Marketingu?
„Content Marketing”, czyli dotarcie do potencjalnych klientów poprzez dostarczenie im wartościowych treści, nie jest nową strategią promocji. Był chętnie wykorzystywany w czasach, gdy Internet był w strefie marzeń futurystów. W ostatnim czasie ta forma promocji zyskuje jednak mocno na znaczeniu i popularności, co potwierdza choćby ten wykres z Google Trends:
Źródło:http://tnij.org/googletrendy
Globalna popularność zapytań…
Czy Twoja strona już spadła w Google? Wkrótce może.
Jeszcze niedawno, mimo grożenia palcem przez przedstawicieli Google, np. Matta Cutts’a , najbardziej skutecznymi metodami pozycjonowania były te niezgodne z regulaminami wyszukiwarek: Systemy Wymiany Linków, odnośniki z tysięcy stron, pełnych sztucznie tworzonych treści, będących zbitką przypadkowych słów, kopii Wikipedii czy tekstów piosenek. Kto działał zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek – nie miał szans na pierwsze miejsce…