Moje ostatnie wpisy

 

Filtry w Google Analytics. Czy zbierasz dobre dane?

wtorek 03/09/2013

Do napisania tego artykułu skłoniły mnie doświadczenia ze współpracy z Klientami naszej agencji. Co mocno cieszy – coraz więcej firm jest świadomych istotności analityki internetowej i docenia płynące z jej stosowania korzyści  dla swojego biznesu. Firmy te mierzą i analizują gromadzone przez ich narzędzia analityczne liczby, ale niestety rzadko która pracuje na odpowiednich danych.  …

Potęga testów A/B

środa 24/04/2013

Osiągnięcie znaczącego wzrostu wartości współczynnika konwersji nie zawsze wymaga dokonania totalnej rewolucji w serwisie. Czasem wystarczą naprawdę niewielkie modyfikacje. Świetną  metodą sprawdzającą się w takich sytuacjach są testy A/B, czyli technika badawcza, w której porównujemy skuteczność różnych wersji danego rozwiązania. Celem testów typu A/B jest wybór tej wersji rozwiązania, która będzie lepiej spełniała  stawiane przed…