Bloger = influencer?


wtorek 18/12/2012
1

 

Lider opinii, ambasador marki, brand manager, trendsetter, coolhunter.

I… Influencer. Nowa jakość w branży?

 

Jednostka wpływowa, ważna dla określonej grupy docelowej. Udzielająca się na forach i profilach internetowych. Bloger, aktywny Twitterowicz i Facebookowicz. Pogłębia masową świadomość i wyobrażenia na temat marek. Jest doinformowany, wyprzedza trendy.

Influencer to osoba, o którą zabiegać powinny wszystkie liczące się marki i produkty!

 

 

Na świecie wciąż, niezmiennie, największą siłą marketingową są celebryci. To właśnie do nich firmy zgłaszają się z propozycjami trendsettingu.

Promowanie wolności w wyrażaniu siebie poprzez makijaż i popularyzacja stylu London Look w Polsce.

 

To resume wyzwań, jakie swego czasu stanęły przed Mają Sablewską, podczas współpracy celebrytki z marką kosmetyczną Rimmel.

 

Maja Sablewska jest osobą, która nie tylko pięknie nosi makijaż, ale też wyznacza trendy, inspiruje i jak nikt inny zachęca Polki do tego, by były autentyczne i cieszyły się wolnością w wyrażaniu własnej osobowości – tak Sablewska widziana była oczami Agnieszki Majewskiej – dyrektor marketingu COTY Polska.

 

Niezależnie od tego jak długo trwała współpraca, i w jakim stopniu spełniła oczekiwania marki, trudno zaprzeczyć obserwacji, że coolhunterzy zawsze mają nosa. Nosa do ludzi!

 

Nie jest łatwo być adaptatorem – trzeba podjąć ryzyko przyjęcia jeszcze nie sprawdzonego produktu. Większość osób nie chce podejmować ryzyka, więc czeka na to, jak się zachowają trendsetterzy.

A oni?

Testują, szepczą, opiniują, ‚considerują’, przekonują, szukają, uświadamiają i… stają się Key Influencers (Gwiazdami Internetu).

Czy tego właśnie powinno się życzyć wszystkim blogerom? :)

 


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 

Odpowiedz na „Twoje imię/nickAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


dziewięć + = 18

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Intrapreneurs – specjaliści w cenie!

niedziela 08/06/2014
0

Prawdziwym celem każdej organizacji jest zdolność do długofalowych inwestycji, kompetencyjność w zakresie innowacji i ciągłego wzrostu przychodów - rozwój. Kiedy wzrost danej Firmy zaczyna się…


YOLO, czyli... Pokolenie Milenium na rynku pracy

niedziela 16/06/2013
62

  Urodzeni w latach 1986-1995. Nazywani  „pokoleniem klapek i iPod’ów”, „następną generacją”, „generacją WHY”. Młodzi, piękni, zadbani, dobrze ubrani – POKOLENIE MILENIUM. Żyją zgodnie z…


Jestem LEMING, czyli... całe życie na kredycie!

niedziela 07/04/2013
5

  Dzień zaczyna od przescrollowania smartfona (najlepiej "ajfonik", ale Android też ujdzie), pracuje intensywnie i zdecydowanie za długo, a ewentualny czas wolny spędza najaktywniej jak…


Minimaliści mają... więcej!

piątek 11/01/2013
0

  Żyjemy w świecie nadmiaru! Nadmiaru informacji, nadmiaru możliwości, nadmiaru przedmiotów, nadmiaru myśli, nadmiaru oczekiwań, nadmiaru potrzeb, nadmiaru pracy. Ich wielość nie zawsze oznacza zwiększenie…


Nikon Polska... żałuję!

poniedziałek 10/12/2012
0

Była warszawska praca, warszawska zima, warszawskie kłopoty, i warszawskie korki! Co jest? Argentyńskie tango, chilijskie wina, przystojni Latynosi, brazylijskie słońce, środek lata i… mnóstwo radości!…


Etat? Nie, freelance

wtorek 27/11/2012
0

„Zazdroszczę freelancerom. Też chciałbym nim być,  ale…”. Jak podczas każdej sesji coachingowej, „ale” było inspiracją :) -  Do pracy przychodzą w piżamie. Przy biurku  piją wino,…


Personal Branding, czyli... jak się sprzedać!

poniedziałek 26/11/2012
5

Personal branding  to dziś jedna z najszybciej rozwijających się branż consultingu. W Stanach Zjednoczonych już nie tylko politycy czy członkowie zarządów dużych firm mają swoich…


COWORKING, czyli biurko na godziny

środa 21/11/2012
5

Są spotkania w kawiarniach - z obowiązkowym hotspotem :), jest wolność i niezależność, jest pasja i indywidualizm, ale... brakuje atmosfery współpracy, kreatywnego zespołu, nowych znajomości…


MULTITASKING, czyli... Pokolenie Y na rynku pracy

wtorek 13/11/2012
6

Na ekranie jednego monitora emisja filmu akcji, na ekranie drugiego - otwartych przynajmniej 20 zakładek firmowych, i nie tylko firmowych, stron internetowych. Do tego służbowy…


Pokaz filmu "Atlas chmur"

czwartek 08/11/2012
5

Specyficzne typy czasoprzestrzeni, neologizmy związane z rozwojem techniki, kontakty z obcymi cywilizacjami, podróże w czasie, cudowne lub tragiczne skutki wynalazków technicznych i odkryć naukowych... Mówi…