krotkie praskie story o latającym płodzie


środa 23/07/2008

 matka, tatus i babka wywalili plod przez okno. tu, na sasiedniej ulicy. chcialem tak wiele powiedziec, ale nie powiem juz prawie nic. tylko pokaze i opowiem, ale czy ktos to zrozumie? nie wiem.

KROTKIE PRASKIE STORY

byla sobie babcia

babcia wczoraj pila

pila z cora i synalem bo cora rodzila

plod jednak nie pil i wyladowal na bruku, pod drzewem

pod drzewem, pod ktorym przybywa zniczy, ale nie jest ich zbyt wiele

a na zajutrz babcia spokojnie poprawia antene, bo sie zmienily czestotliwosci

musi zobaczyc dzis w wiadomosciach siebie i swoje dzieciaczki

bo na zywo moze ich juz nie zobaczyc? nie no, sady nie sa az tak srogie

wpadli tez i lowczy, wilcy

. no i opstrykali tor lotu, i z lotu ptaka cykneli fotke

po czym praga wrocila do swej codziennosci

zupelnie zwyczajnej, niezwykle taniejcalkiem zwyklej, bezczelnie prostej

a co z praskimi dziecmi?

zostawione same sobie

musza walczyc codziennie o swoja przyszlosc

musza walczyc, by ich nie ominela

pewne siebie i bezczelne, zeby trwac

ale czy one chca tak trwac? whatever

whatever? tak, bo tu nikt nie przejmie sie tym zbytnio

zycie szybko wraca do normy

praska ulica powraca do swych zwyklej codziennosci

wlasciwie to juz moze nawet nie pamietac

no i tylko piesek ostal sie sam jakos, tak w kaluzy porzucony

bo dzeici na pradze nie bawia sie przeciez pieskami

praskie dzieci maja inne zabawy

no i wszystko wraca do normy

i wydaje sie, ze sa nawet tacy

ktorzy niczego specjalnego nie zauwazyli

redhat

.


Moje najnowsze wpisy

 

śmiej się śmiej - masz krew na rękach

sobota 08/12/2012

jeszcze parę dni temu cały świat śmiał się z pielęgniarki nabranej przez kangury podszywające się pod królową i księciunia, ale czyt to nie było zabawne pare…


Siwcze glupcze, to nie Twoja instytucja

sobota 08/12/2012

Siwiec dziś w poranku TVP INFO w kontekście, że czeba na lewicy szukać wspólnych inicjatyw zamiast wspólnych protestów rzekł:"w mojej instytucji - w parlamencie europejskim"…


POmysłowa POkrywka ten Bruno ,)

środa 21/11/2012

FAKTY 1. Bruno 2. Uprawnienia ABW ... i Freshcie PO 10 minutach FAKTÓW bo tematy rozległe 3. Waldemara POżegnanie LOL czyt. brak v-ce premiera i…


Bruno POkrywka?;P

wtorek 20/11/2012

NEWS za NEWS'em, serwis za serwisem Bruno wygrał dziś z Waldemarem dzięki zaskakującej konferencji ABW zaPOwiedzianej dziś o g.6:00 rano na g.10:00 z fajerwerkami w…


teleexpress powinien przeprosić PKP za drwiny?

sobota 14/01/2012

Nie ma to jak wpadka idiotów na państwowym garnuszku w trakcie drwin z innych idiotów na państwowym garnuszku. Polecam więc dzisiejszy "żarcik" made by TVP @…


Kasia Werner zdjęta ze śniadaniowego mostka?;)

wtorek 12/04/2011

no i Kasię Werner zdjęto chyba z mostka lol bo już zarówno dzisiaj jak i wczoraj prowadził Kuźniar, zaś Kasia zgodnie z moją sugestią przesiadła…


Targi Wydawców Katolickich odbędą się 10.04 pod krzyżem.

piątek 08/04/2011

Zorganizować dziś targi nie jest już tak łatwo jak kiedyś. Trzeba się postarać, natrudzić i znaleźć przede wszystkim odpowiedni termin i miejsce.Termin: 10.04.2011Miejsce: Arkady Kubickiego…


PO będzie teraz niszczyć nasz rynek drukarski?:/

piątek 08/04/2011

Czy już niedługo dzieci będą się uczyć w szkołach jak to PO zniszczyło POlskę? Możliwe, bo książki drukują drukarze, a Ci są ZASZOKOWANI tym co…


TVN24, dlaczego męczy widza? W imię parytetów?:/

środa 06/04/2011

TVN24 jest oglądać coraz trudniej, żeby nie powiedzieć, że ostatnio staje się to niemożliwe. Nie chodzi już nawet o ilość reklam, a nawet nie tyle…


Badania telemetryczne bez PVR?

sobota 21/11/2009

na forum ktoś napisał odnośnie tematu blokowania reklam w TV i w internecie oraz budżetów reklamowych: “błagam cię, nie rozśmieszaj mnie. jeszcze nigdy nie zwróciłem…