Moje ostatnie wpisy

 

TV Biznes i Superstacja w objęciach Polsatu jako SŁUPY multileksowe

piątek 20/11/2009
3

Ktoś napisał na forum odnośnie informacji o likwidacji spółki Media Biznes i wypowiedzeniach dla pracowników:"Jasne że gorsze umowy, czyli Polsatowska taktyka. Poznań miał wszystko jak to się mówi LEGAL!!!, czyli jak się umówiłeś, że zarabiasz 5 czy 7 tysięcy to te pieniądze były na umowie w pełni ozusowane, Podobnie w Pulsie. A w Polsacie. Podstawa…

Oda do net’u by red-net

piątek 06/11/2009
1

Internet zarabia cały czas za mało!! Branża musi wgryźć się dosłownie w budżety reklamowe i walczyć o nie niezwykle agresywnie, zarówno u pośredników jak i (a raczej nawet zwłaszcza!!) u KLIENTÓW!! Obecnie rynek powinien skupić się na wykazywaniu KLIENTOM skuteczności tego kanału komunikacji z konsumentem. Mowa tu o specjalnych akcjach dających możliwość weryfikacji źródła zlecenia,…

Polskie Radio u brokera?

czwartek 05/11/2009
1

Panie Hasiński, błagam, litości!! PR agresywnie sięgnie po reklamę? mrrrrrauuuu - Ty zwierzaku - tyle powiem na ten temat. Nasze Polskie Radio sięga po tą reklamę równie agresywnie już od lat i nic. PR1 w grupie 20-40 jest już raczej z tyłu sztafety (4%), ale wyprzedza odrobinę Radio Złote przeboje - co dla niektórych tak…

radio i TV żegna się z abonamentem

środa 04/11/2009
11

Żegnajcie radiowcy i TVPowcy - idą ciężkie czasy dla was w końcu. No bo kto teraz będzie płacić za tą nędzę, którą serwujecie? To gilotyna w wydaniu parlamentarnym i wreszcie zetnie z nas ten bagaż. Prawdopodobnie już za dwa lata nasze narodowe radio i telewizja zacznie potykać się o własne długi i możliwe będą wreszcie…

Czy Minister Kopacz kopie nam zbiorowy grób?

środa 04/11/2009
6

Śmieją się w aptece jak się zapytać o maseczkę - no i nie mają oczywiście. Śmieje się i Kopacz i drwi z nas w najlepsze. Podaje oficjalnie, że to ona będzie decydować o naszych ewentualnych zgonach. Nie uznaje podobno szczepionki za bezpieczną. Co prawda uznali ją Amerykańscy eksperci i masa unijnych, ale nasza służba zdrowia…

Piękna zagrywka BZ WBK pod nogami PZPN

czwartek 29/10/2009
6

Oddanie czasu reklamowego w meczach na rzecz niepełnosprawnych to wspaniała zagrywka BZ WBK, wprost między nogami zakiwanych już tym razem na śmierć mam nadzieję tzw. działaczy. Wszystko wskazuje no to, że PZPN zostanie w końcu z długami i wtedy dopiero Platini i jego organizacja piłkarska przestaną lubić i szanować naszych podwórkowych sierściuchów. Bo przecież od…

Portal newsowy Radiowca Polskiego ręką i uchem robiony ;)

czwartek 29/10/2009
2

Już widzę te tłumy lgnące do portalu newsowego PR tak samo jak i do jego wyrafinowanych programów radiowych. Jedynie Trójka się czyma, bo ma swoich stałych zagorzałych słuchaczy (mnie też) i stara się utrzymywać ich klimat na antenie od lat. Reszta to dno i do dna ciągnie. Leci równo w dół Jedynka od lat o…

Oglądalność w dł. breaku mierzona czujnikiem widza CMR

poniedziałek 26/10/2009
2

Warto przyjrzeć się tym breakom 15 minutowym z czujnikiem widza by CMR i zobaczyć jak faktycznie są one "oglądane". Kto wstaje, kto wychodzi? Dynamika zmian widowni w telemetrii by CMR jest bowiem dużo wyższa niż w przypadku tych wykazywanych przez piloty AGB. Czujnik widza CMR  używając podczerwieni w komunikacji z terminalem przekazuje informację o tym,…

O co chodzi z tymi GRPsami? ;)

poniedziałek 26/10/2009
1

chodzi o to, żeby się nie zakiwać ze stacjami w negocjacjach na fikcyjne i z roku na rok coraz bardziej wątpliwe GRPsy - tylko walić najdroższe cenniki na 2-3 pierwszych/ostatnich pozycjach.Trzeba tak kombinować, żeby mieć zagwarantowane pozycje w breakach w PT dużo wcześniej cennikowo. Otwieranie miesięczne sprzedaży w biurach reklamy TV to bzdura i wszyscy…

Radio, outdoor i prasa się już nie podniosą IMO

poniedziałek 26/10/2009
4

Zasada jest prosta, tracą i tracić będą media które są niemierzalne, jak radio czy outdoor lub też mierzyć właściwie się nie chcą i bronią się przed tym jak mogą, tak jak to wygląda od lat w przypadku szeroko pojętej prasy. Taka karma, bo w kosmosie nic nie ginie. Za co niby reklamodawcy mieliby im płacić?…